Pages

26 October 2009

sedih!

nangis lagi

ermm semalam mase tggu pektam amik aku dr keje
aku duk tepi batu tu..
menung jerw...
tibe2 igt kat mA sbb tgahri td aku msg mA
kate nk bwk blik kete pkai kt sini...
aku kOl n nashA pickup da fOn kate mA tgah ckp dgn org...
aku bengAng trOs letak tepOn tu !
tibe2 ayah kOl..aku igt xnk angkat tp 2x ayh kOl xsampai hati..
Nape dik?
xde ape..saje kOl nk ckp dgn mA . . .(mata da bergEnang)
kO nk pkai kEte?
ha'Ah la...(airmata da b'jUrai2 ntah ape sdey sgt ntah)
pektam skUnk keje da jauh...susah an die je..adik pOwn salu kne blik lmbt...
akAk ko nk amik kete ni pkai kt jhOr dik...
ermm xpew ar...adik nk pkai if kete tu xd'gunakan...ade 2 kete kt uma tu pOwn nk bt ape...( letak fOn ! )
xde ape nk diperkatakan bile airmata xbenti2 trun...
sdEynyer aku...tp bkn pasal kete tu jerw...
sdey sbb aku ni sentiase xdpt ape aku nak melainkan dr usahe aku sendiri...
yerw mgkin citerase aku dr kEcik sentiasa inginkan sOmething yg terlalu besar tuk aku dapt...
tp hasil usahe aku, aku salu dpt ape aku nk...
bkn mntak dr parents aku..
sket pown x...
siblings aku yg len b'citerase sederhana...
sO ape mereka minta xsusah tuk dipertimbangkan parents aku..
tp ape aku nk aku xsmpai hati nk mntak kt parents aku..
sO aku USAHA SENDIRI n I GET IT..ALL dat i want !
n sampai skarang aku akan usahakan tiap ape keinginan hati ni melonjak-lonjak inginkan sesuatu...
aku kuat...xmO nangis sayang...be strOng...
bkn salah kau kalo kO inginkan sesuatu yg susah tuk org laen bg...
shhhh.....


No comments :