Pages

04 October 2009

opEn house umA abang lOng amAi..

smlAm akU di undang tuk mengahadiri majlis rumA terbukA abg amAi (jamAl) yg sulOng di batu berendam...seawal jam 7 pagi aku suda bgOn bile amAi kOl kate die da gErak..mate yg agAk berat perlu di buka demi memenuhi undangan itu...menghargai semua family die yg sgt baek pade aku...tp mmg tensiOn tgGu amAi smpai (dr p.d ke melaka) cOz akU da t'siap awl plak...family die kate kami excited nk jmpe kekasih ati masg2 sebenarnyer...bkn excited nk g open house ni..hahaaku rase statement tu btOl kerna hr ini adalah yg pertama kami jmpe sebagai kekasih yg sbenar...berkemEja cOklat padini...ouch! kamoO sgt smArt sayangs!rase bhagia kerna ibu, ayah, along, kaklong, kakngah, banglang, bangteh serta isteri kak fizah, bangchik serta isteri kak ina n ayie...satu keluarga yg pade aku sgt happening...saling usik mengusik antra 1 sama lain...n yg paling bnyak diusik pastinya bakal suami kakngah yg da pown di panggil bangngah oleh kekasih ati ku yg sgt nakal...bak kate ibunyer kalo xde amai sunyi la ruma...(dalam hati betape rse bangganyer terpilih menjadi kekasih ati pade lelaki yg sentiasa menceriakan suasana di rumah )agak2 bile da berumah tangga nnt mcm mane plak meriahnyer ye?(xsaba2..dOakan kami ye..)kami pOwn xkurg jgk kene usikan nakal dr keluarga amai..mane tidaknyer..mane aku pegi die pasti mengekori aku...mane aku duduk citu jgk la die menempel...bile die kene usik n perli muker tOyer jer die wt...aku plak yg malu rse nk tembUs dinding tu melarikan diri...haha...tp dlm mase yg same aku rse gembira bile kehadiran aku di hargai sepenuhnya...family amAi sgt ramah...gembira tuk jd sebahagian dr mereka..bnyak perbezaan bile aku pegi uma ex aku n uma kekasih ati ku kini...rase lebey dihargai...xperlu la aku bt perbandingan di sini..ape yg aku dapat katakan aku sgt gembira tuk hubungan ni...lastly pUlang dengan ciuman kasih dr kakaknya kakngah dan ibunya yg sgt memahami situasi ank2nyer...


No comments :