Pages

02 November 2009

bUfday mydeAr's




3 November 2009
Kelahiran yang ke-23
Jamal B. MahmOd n kEmbarnyer Johari B. Mahmod
Selamat Hari lahir bUat kamO berdua yeAh !



ni sajA yg dapAt akU hadiah an stelah pEning mencari gift yg sEswai !
pUrse n bElt by pOlo ! 
cantik an kOtak diE .
ejA ade bg cAdangan ni hr tu walaupun akU menOlak pde mulenyer
cOz boy ni susah nk tUka purse bru tp akU
xde chOice len dar..
p/s : nk amik kalO xnk bg ayAh aku..haha !



da usha gift tUk si diA kiter ushA gifts tUk dri sendiri plAk .
haha .
pE la kO ni nAna tUnjuk bontot !
ngEng !



tEngs a lOt 2 nana 4 ur opiniOn !
kO penAt eh tEman aku ? weEks!

to : bufday boy amAi 
sOri dear cOz late wish bufday awk .
pEnat tgGu dEtik 12 mAlam akhirnyA terlElap . haha .
mesti awk tErtunggu-tunggu saye wish an ? mEsti awk sedey an ?
saya xlUpe tow, saya ingat cUme sy tertidO . heheh !
kUl 4.33 pagi bru tersedar trOs kUl mnta maAp yg xberkesudahan .
sebagai dEnda saya kne nyAnyi dalam sUare yang agk manjA bru bgOn tdO !
ngEng tOl ! sOk kiter cElebrAte oke !

2 comments :

atyn said...

BEST best ! adiah aku pulak mana ?
lupe la tuh ! ;D

fAdh>adEq>liyAna said...

ape lUpe plak ?

akU mane taw besday kO bilE..haha !