Pages

20 November 2009

xsemuanyer membosankan


bile fikir balik xsemua yg kiter lakukan di wktu praktikal ni membosankan . ade some part yang pasti akan buat kiter rindu biler da abis l.i nnt . life aku sepanjang menjalani l.i ni bukan la bosan sgt actually . mungkin bile xder keje n dibiarkan duduk saje di meja buat kiter mengeluh kebosanan . btOl x ? kt opis ni sebenarnyer selalu je nk  bergurau, ketawa, tmbok2 sesame staff n disakat oleh stiap staff yg mmg slumber n xde pown nk letakkan ape2 protokol dan membezakan pangkat masing2 . abg afiq memang selalu sakat aku n disebabkan sikap die tu kitorg nk dikawenkan oleh satff yang lain . haha ! staff opis ni kata kO xnk ke kt afiq ni yana, da lar ank datuk, kaya, berbudi bahase(konon lar), n memacam lagi la die puji si afiQ nih ! wekk xingin aku ah ! (i'm already taken oke) haha tp bile da salu kene kenen2 an ngan si afiQ ni aku pown da maleh nk layan . iakan je lar . tp happening la suasana opis ni, cm close je rase antara satu same len . aku dgn penyelia siap bley men kutuk2 diri masing2 plak . n aku dipanggil sengal ! oleh penyelia aku . heheh ! xkesah pown . muke aku dikate nenek kebayan sbb asik ngOmel je . haih pape je lar but saat2 bergurau tu mgkin akan jd satu kenangan manis wktu l.i nih . penyelia aku kate bile la korg nk berambus dr sini, ayt siot je an tp tu berguro je . aku jawab balik puan pasti akan merindui saya nnt . hahaha . sekurang2nyer ade la yg bestnyer kt sini an an an . ok papai !

No comments :