Pages

14 December 2009

al-fatihah



al-fatihah
tuk arwah mok .(arwah yg belakang ijut)
yang kemalangan pade pagi tadi bersama
rakan yg turut terkorban .
ijut kol pagi td nangis2 kate mOk da xde .
ijut cter....
ijut ade futsal ptg ahad tu, so die order tiket
nk balik k.l kul 9.30 dr muar .
then arwah kate bia die je anta coz die da lamer xjenjalan k.l .
sO dorang rerayau k.l smpai pagi .
then lepas subuh td mOk ni gerak balik .
mungkin letih + ngantok, die terbabas n langgar pkok .
ermm...dat why ijut rase bersalah sesangat .
ni kn takdir . hope awk kuat hadapinya .
ni je pic kenangan dengan die yg aku ade .
act die mmber ex aku . member paling close ar dgn ijut ni .
raye kelmarin sanggup teman ijut dtg pilah
nk raya uma aku supaya die
dpt pujuk aku terima ijut balik .
bnyak jugak kongsi cerita n pendapat dgn arwah .
tp mungkin antara aku n ijut da xde jodoh .
pic ni mse bawak dorg jenjalan sekitar seri menanti .
hope arwah ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman .
insyaAllah, arwah pown selalu jadi bilal kt masjid .
mgkin Tuhan lebey sayangkan arwah .
orang yg baek2 selalu dijemput lebey awalkan .
......da xterkate ape....