Pages

22 December 2009

last lunch !



si rakus nih !


kak wati . mlot xnk benti bercakap langsong . 


si muncung itik nih ! ermuahhh !


chantek x ? teringt si jeane dsk klas aku nye hat plak . haha
hey nurkaloi . jgn jelesh taw ! kui3

untuk hari2 terakhir ini mari kiter menghargai
sumer yang telah sedikit sebanyak membuat kite ketawa di sini .
di mana ? di tempat l.i yg bakal jadi sejarah !
Majlis Tindakan Ekonomi dan Sosial Bumiputera
Jabatan Ketua Menteri Melaka .
haha . kak wati memang suke ajak kami lunch mcD .
n hr ni adalah yg terakhir kami lunch mcD .
kakwati jugak yg bertanggungjawab dengan berat badan aku skunk .
heheh !
balik lunch, aku nmpak diz hat !
tataw nape trOs beli . kn nk jemur tepi pantai weekend nih
teriak2 dak kecik n para ibu n bapa suh berlari .
selaku m.c pade sukaneka itu, aku memerlukan ini hat kot !
melindungi kulit dari sinaran u.v tros menerobos ke liang-liang kulit
yg akan meninggalkan abu kehitaman . erkkk !



6 comments :

nurkaloi said...

erkkkk
tak cmburu punnn nengok hat tuu...
ekekekekekekeke
aku pun ade beli hat baru tao
takper2
nanti masing2 balik PD kiter wat jmuan tema hat...(show hat ok)

gilek aaa mkn mcd jer
aku kat sini mcd jauh dowh
yg dkat pizza n kfc jer
dah muak n buhsan makan mereka...
kekekeke

makan sihat laaa anda2 sekalian...

fadh said...

ouhch dalam hati siapa yang tahu ?
bhahahahaha...
xmO la bawak balik p.d, malu !
heheh !

kt sini sume dekat tp ntah kenape mcD gak yg nk dimakan . nek termuntah da . haha .

atyn said...

hey babe ! cantek that hat !
mau satu . :)

fadh said...

ouch thanx !
mau satu ye, t aku bg hat yg petani punyer tu eh ! haha

nurkaloi said...

erkkk
sejak bile ko tahu malu ni

bukan tak tahu malu ker
opppssss
hekekekekekeh

da last day prktikal

hooorayyy!!!

fadh said...

horayyy ! haha