Pages

13 December 2009

hati...

kenape hati perlu jage hati yang laen ?
kenape hati ni xpernah dijage oleh hati yang laen ?
kenape kamu semua hanya suke menyakiti tp xpernah cube menjganya ?
bile hati ini cube tuk fikirkan dirinya saja,
hati itu dikatekan selfish !
tp penah x korang nk jage hati  prasaan hati tu ?
kcewanya dengan dunia yg seakan kejam menghukum hati n prasaan ni .
mgkin aku dilahirkan tuk jage n hargai hati orang laen .
sikit je aku berpaling tuk menjage hati sendiri aku akan digelar
budak yg tataw nk hormat n hargai orang len .
biler terlebey bercakap/ramah ade plak yg salah anggap
bile hati diam n buat saja ape hati len suh,
korang take advantage plak . shit !
ape tu ? terpulang la yg nk beranggapan mcm tu .
gurauan, cara percakapan aku mungkin xboleh diterima pakai orang lain .
k fine . now aku decide tuk cube menidakkan segalanya .
hiduplah korang semua dengan life korang yg korang rase sgt beruntung
jadi ape yg korang ade skunk tnpa perlu fikirkan hati orang len mcm aku nih .
kejamnyer korang !
bilamana aku da tiada nnt, tibe2 sumer jadi terlalu baek tuk aku ?
berpurakan korang ?
manusia . menghargai bile sudah tiada . haha !

lepas ni boley x jadi budak yang kurang ajar ?
aku nk sumer rase ape hati ni rase .

p/s : tuk semua yang mengenali aku ? maaf kalau ade yg trase . 
       adakalanya kiter perlu fikirkan hati sendiri . 
       nk kate aku selfish ?
       it's up 2 u ! 
       merajuk tuk bape hari jmpe g doktor hati......wekk !




7 comments :

dada said...

aduh npe neiy. tittle entry ko sme cm entry ak dlu ah. kah3. tak de bnde yg ak bleh ckp slain sbar la keh. nti kte rmai2 enjoy kat poly yeh. tak smpai sbulan jep. nti ak bleh blanjea ko milo tabur yg ko suke tuh

fadh said...

asl asik same jerw ?
ish aku xtiru taw !
aku tgah majuk dgn manusia
sekeliling ni .
kalo ko manusia ko termsok la jugak
dalam merajuk aku ni . haha

dada said...

gle nyea fadh. ak tak de kne mgene ngan ko la. pehal nk ngajuk ngan ak ttbe neiyh. g la check up ne la tau ad pe2 en. kuang3

fadh said...

haha .
ko an manusia .
heheh !
ala xde pape ar..
kekadang kiter ni an mudah je trase hati . bese ar tu .
kO xde pape probs pOwn ngan aku .
ko an terbaek .
sayang ko ketat2 .

y . a . n . a said...

ahaha.
aku bertukar jadi setan gondol jap.
ahaha.
kire tak masuk la en dalam majok tuh.?
>_<

she rossi said...

aku king setan !
muahahahhaha......>:)

fadh said...

haha .
yana nk jd setan gondol,
she king setan .
sO sape plak nk jadi queen setan ni ?
bhahahaha...