Pages

13 April 2010

Final Piala FA

late update tentang piala FA ni kerna usb camera aku tggal poli .

pape pown seperti yg aku kate dlm entri sebelom ni yang aku mst pegi bukit jalil an ?
so aku pegi la, sanggup balik lagi tu mggu ni . sumer plan da dirancang dengan boroi . n si dia turut serta dalam plan ni sbb hasutan aku . ala die pown mmg giler bola, jd on je ar an . . boroi siap suh aku bt banner 3meter pnjang lg . mampuih aku menconteng hobin jang hobin kt banner tu, bt sensorng plak tuh . tp xpt nk tunjuk picca die sbb lupe nk snap, mane taknyer leka tertonggeng je nk ngecat bnde alah tu . penat taw ! sume demi n9 ! haih ! ! ikut plan kami konvoi ramai2, tp disebabkan si dia n abgnyer smpai awl, aku decide tuk gerak dulu . parking sketnyer jauh, n bertapak la aku kt sne dr 5.30p.m smpai 8p.m tggu si boroi n da geng tersekat dekat jem . jalan2 kt karnival dulu bli jersey . si dia beli jersey shelai, aku pown beli shelai tp tshirt bese je sbb baju aku lari tema n9 ! haha


mari tgok picca yg sempat d'snap ! (kebanyakannyer xsempat sbb asik t'lompat2 excited menyokong . ) 


seawal 5.30 p.m penyokong kedah mmg da havoc !
penyokong n9 hnya mampu pndang je sbb star2 yg bawak periuk belanga xsmpai lg . haha


star periuk belanga suda smpai ! penyokong kedah terdiam seketika n berganjak dr situ .

semangat tol kuning die ! tp bukan bju n9 pown tp baju sukan kebangsaan . haih !

padat dengan penyokong n9 !

n9 da menang ! muke pown da berpeluh2
asik berteriak, melompat n mcm2 lg .
mmg gila bola ! haha

ni budak paling kecoh ! tiap kali gol die lompat2 ats kusi .
mentang2 bdn kecik .

stelah selesai sumer tu, lebey kurang kul 1 pagi baru kua stadium . smpai uma dekat 3 pagi, si kecik plak smpai dekat 4pagi  . yg peliknyer, aku dr masuk kete trus lelap tido kt blakang tp aku bgun lg lewat dr si kecik bgon sedangkan die lg penat drive smpai kul 4 pagi . die kul 8 da bgon, aku kul 11 bru bgon . haha ! dunia da terbalik ! cm ni la tiap2 hri pown . da xpelik sgt dar . heheh !

5 comments :

deana said...

weheeee!!
seyes beshhh gileeee~~~
mmg tak kn lupe smpai bile2 weyh...

gile awl fadh smpi~~
btol punye smngt nieee..
ngeee :D

lpas nie de game lg confirm
diana g!!
snggup dtg dr jb ;)
lalalala~

fadh said...
This comment has been removed by the author.
fadh said...

ala da uma mak mertua kt n9, mane xsanggup an ? hahaha

awl sbb si kecik tu smpai awl . lg pown nk elak jem an .

tu la, ptot dr dulu lg da diana layan bola ni, tp tu la jhor xsmpai2 ke final . bhahahaha (ngutuk jb!)

fadh dr kecik da terkedek2 tgok bola kt stadium . da besa lari sendirik je . xya kene pimpin ngan ayah . haha

deana said...

erkk~
hahahaha =P

yup2..org grak 4lbey pkol 6lbey bru smpi,,cr parking lg..adoiyaiii~

cettttttttt!
kne lg..
siort ahhh fadhhh~

beshh laaaa,,
ayh diana minat plak nk g tmpt rmai2 org nieh..
lgpon ayh diana slalu sbuk kije la..
jrg kuar..ngeeee~

fadh said...

haha jb nyer football mmg lembap ek ? hahaha...nk g semi final pown xpenah . bhahaha