Pages

26 April 2010

kesimpulan cerita

salam semua .

mggu lepas kt poli ni konvo, jadi wifi poli ditutup bt smentara waktu . mase tu la rase idup seperti xtentu hala bile 10 hari xpt on9 lngsg . tp naseb bek bz dgn gerai jualan konvo so xla terase sgt kehilangan feveret masa lapang nih . alhamdulillah jualan gerai kami dsk4s1 mendatangkan hasil . xuntung xrugi . tengah2 je . ok la an ? name pown 1st time niaga . tp pening gak jd bendahari pegang duit . nk kene kire n catat btol2 semua duit keluar masuk . td present keuntungan dlm klas naseb xshort cume ade masalah dgn dak2 DAT yg pegang duit tp xbg2 lg . hmpir mencecah 1K keuntungan tp tolak duit org claim tggal 600 lbey je tuk dibahagi2kan balik 1 klas . 

dlm keadaan bz ni jgk, aku dapat tekanan yang maha hebat . sahabat mmg bole bg penangan paling dashat dlm kehidupan . kenape aku bole jd mcm ni pown aku xtau tp bg aku talian persahabtan tu t'lalu penting .  susah nk described kan, cume aku yg dapat rase semua tu . mereka xkn fham . pape pown thanx pujuk aku semula walaupun hati ni lg parah dr ape yg dilihat . alhmadulillah aku jenis yg mudah melupakan segala-galanya n bt seperti tiada ape yg berlaku . tggal berapa hari je lg an, aku nk gunakan mase ini sebaeknya tuk hargai semua orang . insyaAllah .

akibat tekanan yang maha hebat ini aku mengalami :
  • mata bengkak !
  • cirit birit d'hari temuduga UTM sehingga 2 hari seterusnya
  • sakit kepala yg melampau esp bile sujud
  • bile duduk n tibe2 bgun kepala pening n rase terhuyung-hayang mase b'jln
  • badan sakit2 sehingga terpakse tampal koyok bnyak2
end~


final around da corner . jadi semua kene prepare dr skunk . mane klas yg aku masuk sambil lewa blaja kene fokus n ketchup balik . tade mase nk men2 lg . kene pastikan CGPA xjatuh (cewahhh) . n selepas ini smbg belajar atau keje ? masih menjadi persoalan . kiter tgok same2 nnt okeh .
calo bete !

2 comments :

dada said...

hahaha. tau tak pe fadh. so pe lagi. jum study

fadh said...

malas la nk stdy ! haha
jum2...