Pages

04 April 2010

n9 ke final piala FA


bola ? actually tersangat la minat bile dapat tgok secara live di depan mata saja . so kalo dlm t.v tu paham2 la mmg xkn dilayan melainkan pasukan n9 ke final . ptot nyer weekend ni aku xbalik sbb nk lik nextweek tp tbe2 pg jumaat ayah aku kol kate da bli tiket sbb before tu aku kate adik akan balik kalo ayah bli tiket n9 vs selangor jer . haha agak kejam an, mengugut father ku ! credit tuk abg boroi kerna bersusah payah nek somban belikan tiket . ini gara2 xde live kt tv kcuali kt astro sahaja . poli xde astro !

n9 memakai jersi warna kuning .

sebegini padat sekali penyokong n9 .

ma aku pown trun taw . haha


kejayaan telah diperoleh !
even selangor 1 n9 0 tp mereka ttp kalah sbb 
perlawanan sebelom ni n9 score 2 d'tmpt pihak lawan .

muke kegembiraan bile menang ! piss !

ok e2 sahaja mahu dikongsi . sebagai akibat terlalu taksub mahu tgok game ni, aku terpakse balik nek bas 4 da 1st time in dis sem ! cait ! penat sungguh . dan next week final kt bukit jalil, if abg boroi dapat an tiket, aku akan ttp trun tgok kt bukit jalil . skali lg kene balik . hope kali ni tidak pulang nek bas lg . 

sebelum terlupe :

hepi bufday tuk ijut (ex) yang telah menganggu tidur aku seawal 8 a.m tadi kerna panggilan percuma . sori sgt2 sbb sy terlupe nk wish mlm td sbb terlalu penat + ngantok yang teramat . jgn berkecil hati ye . awk sgt beruntung sbb dpt dengar sy nyanyi lagu hepi bufday dengan suara bru bgun tidur yang jarang2 boley didengari lelaki len . wahahahaha . so, seharian aku diganggu olehnya kerna die tade awek len yg nk di kol . layan an je ar . . sat g bunyi la tepon ni . abis bf aku mara t . haih !



No comments :