Pages

28 June 2010

ouh yeah !

seronok kan bile kiter gaduh dengan ayah kiter
kemudian die pujuk kiter balik !
smlm abis aku kne mara teruk2 smpai bulat biji mata aku ni lebam menangis
kecewa la knon sbb ayah mara dengan kata2 sentap an !
xkua makan, nanges nanges da nanges sepanjang hari ahad yg ptotnyer
aku bergembira dan berehat .
hr ni die pujuk . aku nk g keje siap tggal an duit atas almari lg .
tp aku pndang dengan jiwa kosong tnpa tergoda sedikit pown
walaupun poket da kering sgt2 .
lantak la, nk lapa ke tertonggeng ke aku xnk gak amik duit tu .
tau2 tgahari ayah aku kol tnye da mkn ke blom ? ayah belikan mee ea ?
haha sayang gak kt aku . cuak tgok aku majuk xkua2 bilik .
mlm ni siap blanje mkn luar lg . haha
pe lg aku oder yang paling mahal ! heheh
pas ni bg la ayat sentap lg, i rase nk kua dr umah plak .
ape agak2nyer reaksi bapak aku tuh ? huhu saje menguji .
ye la, kt dlam uma ni aku je yg nk layan die tgok piala dunia tu .
dengan aku je la die nk borak pasal bola . yg len jgn harap .
pape pown maafkan adik la ye ayah ! hehe da sejak azali mmg 
anak ayah yg sorg ni keras hati an . paham2 lar...
eh nk wish ! hepy father's day !
xkesah la da lmbt ke ape, bg aku hr2 aku ade ayah aku
so hari2 la father's day ! huhu

2 comments :

atyn said...

ye ye fadh . sedeh pulak aku bace . tersentap ni haaa. haha. nakal eh kau neh . mengade je tau! hahah ... ;pp

fadh said...

atyn : haha ngeng la ko ni .
nk jd anak manje kene la nakal sket . bru di sayangi . huhu