Pages

10 August 2010

di bulan puasa ini?


Bulan Ramadhan datang lagi !
kepada semua blogger2, 
Happy Fasting !

di bulan puasa ini
kita berehat dari makan dan minum

di bulan puasa ini
kita berhenti dari melakukan perkara2 yg sia2

di bulan puasa ini
kita banyakkan amal ibadat kepada-NYA

di bulan puasa ini
kita akan beroleh syafaat daripada-NYA

di bulan puasa ini
kita solat terawikh kalo bole 23 rakaat termasuk witir

di bulan puasa ini
aku berehat dari keje jual PAU AHMAD n potong buah2han

di bulan puasa ini
jari aku xkn luka2 lagi akibat potong buah2han

di bulan puasa ini
aku mesti diet abis abisan !
(ni bukan niat utama tp amik kesempatan dari berpuasa)

di bulan puasa ni
yang penting adalah NIAT PUASA !!!

akhir kata

SELAMAT MENJALANI
IBADAH PUASA

semoga puasa kali ini
kiter beroleh keberkatan
n dicucuri rahmat dari-NYA .
aminnn....


10 comments :

mOOneyes said...

slamat berpuasa cik momot....
moga tercapai hajat anda utk diat habis habisan..hahaha

amin....

nurkaloi said...

selamat berpuase...
hehehehe....
sgt suke ngan ur post...
jowmm nak joint gak diet...hehehe

fadh said...

mooneyes : selamat berpuasa gak kt bulan ! haha

doakan diet mot berjaya . da seminggu xkn nasi ni . haha

fadh said...

nurkaloi : jum2 diet . amik kesempatan dari kiter berpuasa ni tuk diet mati2an .
haha

nurkaloi said...

smggu ko tak makan nasi dah??
biar benar niee??

fadh said...

nur kaloi : la bru seminggu aku xmkn . xkn xcaye kot . haha
ni nk bt smpai sbulan ni . haha

nurkaloi said...

BIAR BETUL?????
dahsyat beb
bagus2222
teruskan usaha andaaaa
aku lau tak makan nasi sehari
maun senak perut aku
hahaha

fadh said...

emm ko cube gati an nasi tu ngan mee ke o something else cm kueh2 .
da mkn2 kenyang, t mst lupe nk mkn nasi punnyer .
satakat ni mmg msih xmkn nasi lg . family pown bg support an , tade la buka nasi semata2, ma aku bt bnde len yg aku bole mkn selain nasi .
tatau la berkesan ke x . sepupu aku dekat stahun xmkn nasi bru nmpk kesan tp mmg ketara lar .

nurkaloi said...

yekeww
wahhh dahsyat giler beb
hehehehe
takpe2 bagus teruskan semangat ko
aku nie teringin gak nak wat camtuh
mggu nie aku try laa wat
hehehehe

fadh said...

gudluck ! hehehe