Pages

17 September 2010

raye bersame keluarga 10'

sudah terlewat nk wish ?
raye an sebulan
masih di kire awal aku nk wish ni taw . haha
kalian semua para blogger n rakan terchentak :
Selamat Menyambut Lebaran 
Maaf Zahir dan Battttt !
hehe...
 mari aku kongsi an serba sebanyak
pic raye family akuh  nih .

tadaaa !
muke suci d'pg raye baru pas mandi sunat aidilfitri

ampun yah ! adik anak paling degil .
tp adik la anakmu paling come lote . haha


ma aku geli hati bile aku nk mintak ampun .
dialog die "ni anak paling degil nk mintak ampun, cepat salam !''


eh baju ijau sedondon lah taun nih ! 

salu wana je sedondon . ni denga kaen2
sumer nk sedondon . da mcm askar aku tgok . haha


piss ! bapak aku encem an an ? hehehe...


ma aku mmg suke lelap d'pg raye .
tp maintain comel an . huhu

hanya 3 dari 7 keluarga sahaja yg beraya di kg muar tahun ini .

sepupu ponpuan ni je , tgok sepupu lelaki kt atas tu lg rmai an .
lum berkumpul semua lg . ciput je gegurl nyer . haha

ok enuf !
ckup stakat ni saja aku kongsikan , penat la upload smbil
story2 nih . hehe
next pic beraye sakan bersame member pulak yer ...
da ader cume malas nk story dulu . hehe
daaa~

2 comments :

nurkaloi said...

weeee
bestnyer...
ramai spupu laki ear???
pe ag taknak bg sorang kat aku ker??
hehehehe

fadh said...

ko pilih je . t aku usha kan . haha