Pages

08 October 2010

contest bersame big baby !


1stly thank tu kak mira sbb tag fadh join contest ni .
tp disebabkan fadh kesuntukan mase, fadh xpt join .
tp teringin nk kongsi picca dgn baby2 ni sbb mmg ade koleksi pown .
huhu . come !

baru berusia 2taun . berat 22kg ok !

ini baby ank buah my hubby yg ke2 . 

ini plak baby yg aku jage semasa aku praktikal kt melaka .
cucu pertama pektam aku .

ini yang paling aku chenta !
die sgt bijak . pantas n cekap .
even gigi da full, umo da 2taun
tp die still xley bercakap even perkataan mak .
(budak ni bisu ke ape) haha tp xde la..cume lmbt .
paling penting die pndai melakukan aksi merokok siap 
menggunakan lighter ok n bt bentuk "O"
(aksi je bukan merokok btol2)
sentiase bt aku rindu kt die dengan keletahnyer .
hari2 rase nak balik kg jenguk die .

korg kalo nk kongsi baby2 dasyat bole la share skali .
nk gak tgok baby2 comel yg korg ade . hehe


No comments :