Pages

22 October 2010

Contest Mimik Muke MENARIK


yeay !
sy telah di tag oleh cik kaloi
tuk join contest yg mcm best ni .
4 sure la korg sumer mst penah syiokkk sendri amik gmbr muke korg bt mimik yg ala2 comel sesangat la pade korg tu an an an . kah3 .
so aku pown ade jugak la mcm tu sbb aku cm korg gak ! 
syiokkk sendirik ! kah3

disebabkan aku terlalu bnyak syiokk sendrik
jadi bnyak la pic mimik2 muke ni .
nk letak bnyak2 malehhhh hai .
so digabungkan menjadi satu !

ini diaaaaaa !


kekadang nyampah plak aku tgok ! 
kah3...
kalo syok sendirik an otometik muncung aku ke depan .
asal ek ? 
dulu muncung2 ke depan ni penah jd trademark kan ?
btol x btol x ? korg xya tipu la...
paling kurg pown mst korg ade satu pic muncung ke depan !
hahahahaha

da maleh nk bebel pepanjang .
sy adalah peserta contest ini .
harap2 murah jeki sy yg masih menganggur ni .
ngeh3x...  

dan last but not least
sy nk tgok mimik muke owg2 di bawah ini pulak
anda di tag !







9 comments :

Nurul Ashikin said...

wau.. comei yer die! gluck tau! thanks 4 joining! ^^v

fadh said...

haha ! thanx . hope bole tarik minat cik cikin . ngeh3x

mOOneyes said...

ape motif nye mot?menang motoo kew?
motorola?motokar?motosikal?moto skolah??hahaaha...

nurkaloi said...

hahaha,.,,ko memang
muncung daa mcm hamster ko daa
haa
hehehehe

fadh said...

moon : tnye la cik cikin ape hadiahnyer . haha
ala ni sumer sekadar suke2 je an . xpe la . have fun je...

fadh said...

nur kaloi : gud ! like daughter like mom's ! haha

Manj said...

haha bile fadh nk jd nanny pulak!

fadh said...

new years come out ! haha

ifnirsweet said...

gudluck
http://i-am-ifnir.blogspot.com/