Pages

21 November 2010

melaka mariii

aku jalan2 melaka
tujuan utama mau cari uma sewa
e2 saje tujuan .yee e2 saje
ini kerane kpale da penat asik kol je an tp uma nyer tataw ape goman eh .
mau puas hati bek kiter lihat sendirik .

macam kes ni .
aku tgok iklan kt tenet jer .
dlm otak fikir
wahhh mst taman baru, uma teres cantik n bersih siap katil2 empuk
tapiiiiii

dapat uma mcm ni !

tp serius wa cakap sama lu org
uma ni selesa sgt kotttt even hnye uma awam/uma rakyat owg pggil salu .
aku xkesah, jnji aku dpt duk dengan selesa .

kalo kitowg duk uma kosong
mst bnyak bnde yg xckup .
xkn nk tido kt lantai sejuk je .
da satu hal nk ngangkut toto mak ekau tu an . malas aku !
aku kalo bole nk masuk uma bawak baju je . waakakakaka

tp xley ar stay lamer2 kt sini .
sok bile da ade gaji 2 3 bulan, kalo xselesa bole la pndah cri taman baru sket an .
time tu da ade duit sendiri bole la beli kelengkapan uma sket2 .
time ni sumer duit pama, so xley la nak sakan sgt pkai duit an .

lagik pic dlm uma ni

ruang tamu die . even tv kecik kire ok la dr xde tv langsung .
kalo xde tv, t balik2 layan muvee kt laptop je an . haha

ok kan ? besa kan ?

xbis dengan uma tu je, hr ni aku jalan lagik cri uma sewa kosong plak .
yla mane tau member aku lg 3 owg tu xnk duk uma ni .
jmpe2 tp uma pngsapuri .
pic xdo plak nk tunjuk, tp xnk la . cm seram je . hehe
selesai bab uma . tggal dengar result dr membe len je nk o tidak .

kemudian ajak akak n adik aku merase ayam penyet .
sebelum ni da ajak ma n ayah aku mkan . lcin !

pasni ajak korg plak sebab da stay melaka an . hehe
sedap sgt ! mari cuba kawan2 . xmahal pown...

nasi ayam penyet
nasi uduk, ayam penyet, smbal belacan, kobis, timun, tempe garing n tauhu garing
RM7.80

pece lele
nasi uduk, ikan keli 2ekor(garing sgt2), smbal belacan, kobis, timun, teme garing, tauhu garing
RM7.50

bile makan ni bunyi die sume krappp krapppp
sebab sumer garing . perghhhh superb dowh .
da melelehhh lar tu....haha

selingan...

xsmpai 10 minit bakul tu trus licin ! haha tipu !

ma n adik aku . weyh adik aku muke matured an ? bru form3 tu...

da kenyang... jom balik !

papai...

3 comments :

she rossi said...

seronok jalan2 ;)

fadh said...

she : sonok ! haha

CXopportunities said...

cik fadh! share please ape yg utem tnye time iv.. cik fadh still dkt utem ke?