Pages

19 November 2010

rumit memang rumit


hai !
hr ni aku da pown benti keje partime tu .
ohh selamat tggal kedai jamu ! hehe
sedey gak nk tggalkan kedai tu esp pade customer2 yg bek hati .
mst dorg rindu kt aku nnt ! walahhhhhh . hehe

ok let start's !

dalam mase yg tggal hnya 1week saje lg
sy n kawan2 masih blum jmpe uma untuk disewa lgik !
how come ? pening da cari dgn pelbagai2 kaedah n teknologi n jgak bomoh bagai....
muahahahahah gelak sedapkan hati sendiri
tapiiiii still xde yg seswai
tuk kami terbaring terbungkangdan  terlentang !
susahnyer nk cri uma area melaka ni .
ni sumer sebab negeri melaka negeri maju kot . bhahahahaha

kalo aku bt iklan kt blog aku ni mencari uma sewa,
alamatnyer mmg xde sape la nk layan .
al-maklum lah blog aku ni bukan fofularrr pown 
tgok follower pown da tau . weeeee malu jak !

xpe xpe,tak fofularr xpe .
pade yg membace blog aku ni sila doakan urusan aku dipermudahkan oleh-Nya .
aminnnnn.........
mane tau doa kamu sumer mujarab mcm mustajab pati halia .
panas n mmg berkesan . haha

3 comments :

Manj said...

fadh buat iklan kat melaka tuh fadh
sush kan nak cari.
tak apa tak apa
kena terus berusaha

she rossi said...

amin amin ;)

fadh said...

manje : fadh xfofularrr . wuaaaaa !

she : tengkiu dear ! muah !