Pages

28 January 2011

duo ploh limo tentang FADH

hyeee uolsss !

tajuk entry kt atas tu bukan saje2 fadh nk show off diri yerkk
tp fadh telah di tag oleh mdmlala tuk show an diri kuh ! eh salah !
ermmm ekcelli tak bape nk tau la ape bnde nk tulis tentang diri sendiri ni sbb
manusia adalah manusia . hah ? apakah ?

lets check it out !

1) full name kalo uolsss nk tau sgt ade kt gadget sebelah tu haaa..nak fadh taip lg ke ? malassss...hahaaa

2) dikenali as a FADH not FAT oke ! (gorammm den bilo ado pggil den fat !)



3) ank ke 3 dr 4 adik beradik . digelar adik dirumah . paling degil, paling kuat melawan, paling bnyak bercakap, paling bijak ! wahhh riakkk da ni . haha sendeng bahu sebelah kiri KERNA amalan dicatat .

4) seorang perempuan yang mempunyai habit menarik rambut . benci habit ni tp xley nk letak tgn kt bawah dah bile duk tgok tv ke termenung ke . haih !

5)  tuan kepada 12 ekor harmster yg bulat2 n gemok2 .

6) seorang anak gadis yang mengeluarkan bunyi sendawa yang agak kuat . penyakittt siyes nih !


7) suke ketawa n kadang2 buat owg ketawa . tatau la ape yg geli hati sgt bile aku bukak mulut dan dengan slumbernye berkate2 .

8) kalo baru kenal, aku senyum2 je . owg tu xsenyum kt aku, aku still senyummm gak syok sendirik . pastu baru bukak mulut tu pun kecik2 je bukak . bila da lamer baru la selesa nk ckp bnyak2 sket . heeeee (tol x madam lala ?) tp e2 kalo duk tmpt baru ar mcm bru masuk stdy ke, masuk praktikal ke, masuk keje cm skunk ke...

9) paling xsuke dengan perkara yg remeh temeh . ni salu terjadi dlm berkawan . salu sgt jmpe kawan yg punyai perangai polik2 . sakit jiwa melayan !


10) rimas barang bersepah esp. barang peribadi sendiri . barang owg fadh xkesah do nk sepah cm no pown . 

11) adakal terlalu perfectionist tp adakala semuanyer dilakukan smbil lewa . haha mengapakah ?

12) love 2 eat coklat very much ! sangaaap kot kalo xpat cokoooolatttt .

13) pas makan ape2 mst nk something yg manis2 xkire la pape pown .

14) hari rasmi mandi xsmpai 5 minit sbb rushing nk g keje o kua g mane2 ke . tp ade hari2 yang terpilih, berjanggut la sumer tggu fadh mandi . haha e2 pown xley kalahkan owg len punyer time mandi . aku xpaham tol ape bnde di belek2nyer lam bilik air tu . ish !

15) seorang yang berani . yeahhh fadh kuat (smbil tunjuk an muscle kt lengan) tapiiiiiii penakot bile keseorangan . mmg akan pastikan fadh xsorg2 .

16) berdikari jugak larrrr . kire bole cmpak kt mane2 pown cume take time je nk seswaikan diri .

17) punyer keinginan besarrr tp pastikan mengikut kemampuan sendiri .

18) sgt suke makanan berasaskan daging n minumam berkafeinnn . tp xelok owg kate an ? ade aku kesahhh ? bukankah nabi muhammad minuman kegemarannya adalah kopi . tp aku xsuke kopi, aku suke nescafeeeee .

19) sesuatu perkara kalau ditugaskan kepada fadh insyaAllah akan dilakasanakan sebaik mgkin, sedaya mungkin selagi ada kemahuan . kalo xminat nk buat pown sedaya mungkin jugak lah ! haha

20) jangan sesekali tempik fadh if i'm do something wrong . kalo x korag tgok la betape lajunyer airmata ini mengalir . hahah cengeng ! bengong !

21) kadang2 mulut ni ramah sangat berkate2, pastu tibe2 terfikir alamak ade x yg aku kate mcm memerli ke, mengecilkan hati ke owg terriakk ke  . yaAllah ampunkan fadh ye . xsedar la kalo asik bercakap je .

22) owg kate fadh ckp laju, xde noktah . dulu mase zaman selebet sekolah dulu kalo cikgu suh bace mst fadh akn offer diri dulu . pastu bace laju sgt, cikgu suh duduk trus . wakakakaka

23) sangat CEMAS dan mengelabah . perasaan ni dtg bile kiter tak tau ape nk bt seterusnya . kt opis pown da dpt gelaran kaki CEMAS ni . tolong bantu fadh bile fadh cemas ye abg ayoi dan madam lala . saya budak baru belajar..hehe

24) xsuke terikat dengan sesuatu yg boleh membataskan pergerakan . rimas ! kadang-kala kiter inginkan ruang kiter sendiri kan..

25) ku punya BUAH HATi ! hahahaha

 fuhhh lega...jenuh kot nk fikir ape yg ade dlm diri kiter ni . last but not least sy merupakan seorang yang periang, slumber n suke huhahuha .

finally !

meh la tatap muke fadh a.k.a not fat (tp akan kearah tu kalo xkawal sume ni) yg sgt2 suke MAKAN .


KAU ADOO KHUSYUK CM NI X KALO MAKAN ?


3 comments :

keabadianchenta said...

kadang2 kita ley ckp apa pun..
berjuta2 sekali pun..ckp lah lakar lah..xkesah pun an.tp itu btl ke diri kita..atau satu hanya lakaran..cri lah apa yg x tertulis tu kerna yg xtelakar tu lah diri kita sebenarnya...:-)

nak thu jwpnye???

:-)

fadh said...

ape bnde ni sayang oiii ?

MadaM LaLa said...

fadh kaloo rajin watla contest ni
mdm tag kamoo

http://mdmlala.blogspot.com/2011/01/if-i-have-rm100.html