Pages

03 March 2011

saya anak tengah . awak ?


tertarik dengan entry sy ank sulung kt sini
her sister plak buat entry sy ank bongsu
ape plak jadi kalo sy ank tengah ?

aku ank tengah diapit lengkap dengan abang kakak n seorang adik yg lg besar dr aku ! hak hak..
seronok ? yes, sgt best ! aku la adik, aku la kakak .
ade kale aku dibuli, bilesampaikale aku membuli balik . padan muke kawww .

ank ke-3 owg kate sgt cheer's . yes i am !
ank ke-3 owg kate sgt degil . yes i am !
ank ke-3 owg kate sgt xmendengar kate . yes i am !
ank ke-3 owg kate kuat melawan . yes i am !
ank ke-3 owg kate sgt berdikari . yes i am !
ank ke-3 owg kate paling pndai antara yang lain2 . erkk ??? aku xmo riak . yeawwwww
adik aku dpt masuk unibersssiti nnt trun la takhta aku jadik ank t'pndai . grrrrr...aku poli je kot..huk huk huk
tp PMR die yg lepas still kalah ngan aku . astagaaaa jgn riakkk..ok this juz joke tuk mengiyakan owg kate tu . heheeee...alhamdulillah syukur jika kiter diberi kelebihan tu semua .

bile kiter jd ank paling degil, opcoz kiter la perasmi segala
pelempang, kene marah, kene herdik anak kuang ajau tu bese dar..
sebab ape ? sbb ank ke-3 owg kate xmendengar kate, ank ke-3 owg kate kuat melawan .
bile sekali bapak engkau marah gini "mulot kau aku cili baru kau tau !" dan ank ke-3 jawab " cili lah, bapak xsayang ank !"

pangggggg ! hah amik kawww ! sedappp wooo !


hahaha sgt nice bile t'igt kisah mase remaja degil dlu .
benci ayah konon majuk2 ar kene lempang, gaduh ngan si kakaknyer, si kakaknyer xkene lempang .
si kakak mengade, nanges je tau ! geram tgok pompuan merengek ! sepak baru tau ! giler kejam an si ank ke-3 ? hik hik hik...
bile majuk ngan si ayah, aku tarik bantal nk tido kt dapur(knon protes) . si ayah datang tarik aku masuk bilik balik . aku kate " lepaslah smbil meraung-raung" weeeeee rinduuu nk majuk lg .

bile aku dilahirkan sebagai ank ke-3, melalui keceriaan, kedegilan, xmendengar kate dan kuat melawan, akhirnya aku membesar menjadi seorang perempuan yg berguna . eh ye dak ? btol lar baiii...aku xjadi betina ke ape..ngeeeee...
alhamdulillah dengan ape yg aku ade sekarang...semua dr mulut2 owg kate ank ke-3 gitu n gini...suke beza2, menci mencih !

pape pown aku sgt bangga jadi ank tengah iaitu ank ke-3 dr 4 adik beradik ! bak kate owg, kalo ko xde, xkecoh family nih ! bangga x bangga x ? haha...

TAHNIAH NURFADHLIYANA untuk KONVOKESYEN next week . ehh lari tajuk ! haha...
cow ! da jam 5petang . harusss balik sharp2 ...

7 comments :

.ciknoey. said...

saya anak cik jamal.
anak tiri kamu. cmne ye?
hahahha

fadh said...

ngeng ! ko nak bongsu cik jamal..
aku bukan mak tiri kauuuu.. ! haha

keabadianchenta said...

mmg ank tngah ada smua tu cuk..guna lah kelebihan tu dgn sebaeknye ye syg

juicy junkies said...

http://juicyjunkieswardrobe.blogspot.com/

check out this blogshop and follow us, happy shopping! :D

fadh said...

jamal : btol sayang . kalo ank tengah ni mcm mane plak perangai die bile b'couple ek ? hehe

aleen aiden said...

teringin nak merase ade adik.mak!!nak adik!hahah :P

fadh said...

aleen : haha suh mak buat adik . bole lg tu..