Pages

16 April 2011

kasut oh kasuttt...


Assalamualaikum
Salam Hujung Minggu, Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia !
xde kojerw maii cari kojerww . kiter sharing2 nak ?

Topik Entry : Shoes ohh shoess...

wahhhhhh bnyaknyer kasuttt..(smbil melopong)
e2 la ayat tiap kali ade owg luar dtg uma sewa aku . masuk2 je hadap kasut2 ni dlu . haha
sumpah sume ni bukan aku punyer tp kepunyaan 5 kepale .
ni yg kua, yg dlm kotak lum kire lg . mmg simpan je la dlm kotak sbb xckup space dar..aiyooo !
ni la namenyer pompuan kan !


kua makan 1 kasut
kua dating 1 kasut
kua coping 1 kasut
g opis plak smpai 5 6 pasang kasut !
1 bulan beli 1 kasut . bankeraappp makk !

asik ngate pompuan, aku pown pompuan gak .
xlari la dr sumer tu an an .
maih cekidauttt kasut aku plak ikut usia kasut . .

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Fabiano Ricco
ini kasut suda 2taun lebih . 
beli sbb nk pkai dgn blazer DSK zmn stdy dolu2 . masih elok till now .

Crocs Cikai Ajo
ini usia kasut baru dekat2 stahun .
selesa pkai bile nk kua dekat2 dan bile malas berjalan .

Pelco
Umur 2 tahun mcm tu lar..
sayang sgt3

Nautini
ini kasut pown lebih kurg setahun .
di beli tuk kegunaan bile nk kua coping o jln2 kerna kocomfortannyer . haha
SELESA tu penting tuk kaki aku . 

Esarli
ini kasut baru beberape bulan usianyer .
dibeli tuk pkai dengan jeans o slack . 
kalo kaki da sakit2 asik pkai heels, mmg kasut ni aku bantai g opis sekali .

namo ea Kasut Malang ke Aku Yang Malang ?
haha . masih igt lg entry ini ? usio ? xdo mood nk cto hai !
sampai laaa ni aku xpenah pkai2 lg ! hangin !

Bee Bee
ini kasut bru 3 bulan kot tp da hmpir nk rosak .
haha mmg xtahan . tp kasut ni selesa taww..
sayang sgt pin die tercabut . da repair pkai kancing, susah plak nk bukak tutup .

Power
sport shoes ni pown bru 3bulan .
beli sbb UTeM ni bnyak norr xtvt sukannyer .
tp sbenornyer awal2 keje dlu sgt la rajin g jogging, tu yg beli 1 . 
skunk da makin malehh, tu yg makin gomok !

Summit
usia 2 bulan bru tp aku XSUKE kasut kaler itam ! 
beli sbb konvo hr tu WAJIB kaler itam . layan je arr..

Vinnci
usia baru je beberape hari nk ke sebulan . heheh !
ekcelli lately kaki salu xtahn pkai heels, tu beli wedges .
xcntik xpe, jnji sedap memakainyer..xpenah2 aku pkai size 7, kali ni ketinggian 4 inci, size 7 bru sedap pkai . haiyooo !

ckup la yg ni jerk aku cter . mase zamn stdy dulu, kitorg mmg pntingkan aspek kasut sbb kene grooming kan  jadi kasut zmn stdy xya cter la . penah kire dlu dkt belas2 pasang jugak la, tp e2 termasuk sandal semua lerr..giler an. tiap kali duit yayasan masuk, manjang beli kasut je . mentang2 bukan duit titik peluhh kauuu.. skunk da kedekut sket kalo nk coping ber'iya2 sgt . beli mengikut keperluan saje ! kene mule sepp duit tuk kawen . eh ! yeee aku nk kawen, korg xnk ke ? 

skunk aku nk tag owg2 ni, kalo rajin share2 lerr ;)


rajin2 la share ye . ;) ;) ;)


note 4 stalkers : kalo xsuke, xya bace . jgn busuk hati sgt, TUHAN MARAH ! bole giteww ? haha


12 comments :

dada said...

ak tade pn. kecik aty oke :)

fadh said...

dada : wuaaa ! anda di tag jugerrr ! mari la sharing2 . ngeee~

keabadianchenta said...

hati xbusuk
tp kasut tu mcm2 bau ada...hahahahaha..

fadh said...

wuaaaaa ! eh bukan abg salu bau ke ? kui3 !

keabadianchenta said...

dah bau tu yg thu manje..hahahaha

~Amira NurAin~ said...

Fadh, kasut Summit tu comel la..ade dinner nanti bole pinjam..ahakss..

~Amira NurAin~ said...

Fadh, kasut Summit tu comel la..ade dinner nanti bole pinjam..ahakss..

fadh said...

chenta : haha ngeng laki aku nih ! nak sgt ke bau ksut ni ??

fadh said...

mira : kasut yg fadh xsuke tu die suke . haha bole je sewaa ! kah3

ifnirsweet said...

byk nye ksut dia..

nurkaloi said...

errrrrrr.........
kasut kasut
carik kasut
carik kasut

fadh said...

ifnir : t ifnir da keje mst bnyak jugak stok kasut . haha

kaloi : ko nyer kasut xya carik, dlm bonet kete tu kalo aku jual lelong mst laku ! kah3