Pages

16 April 2011

kasut oh kasuttt...


Assalamualaikum
Salam Hujung Minggu, Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia !
xde kojerw maii cari kojerww . kiter sharing2 nak ?

Topik Entry : Shoes ohh shoess...

wahhhhhh bnyaknyer kasuttt..(smbil melopong)
e2 la ayat tiap kali ade owg luar dtg uma sewa aku . masuk2 je hadap kasut2 ni dlu . haha
sumpah sume ni bukan aku punyer tp kepunyaan 5 kepale .
ni yg kua, yg dlm kotak lum kire lg . mmg simpan je la dlm kotak sbb xckup space dar..aiyooo !
ni la namenyer pompuan kan !


kua makan 1 kasut
kua dating 1 kasut
kua coping 1 kasut
g opis plak smpai 5 6 pasang kasut !
1 bulan beli 1 kasut . bankeraappp makk !

asik ngate pompuan, aku pown pompuan gak .
xlari la dr sumer tu an an .
maih cekidauttt kasut aku plak ikut usia kasut . .

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Fabiano Ricco
ini kasut suda 2taun lebih . 
beli sbb nk pkai dgn blazer DSK zmn stdy dolu2 . masih elok till now .

Crocs Cikai Ajo
ini usia kasut baru dekat2 stahun .
selesa pkai bile nk kua dekat2 dan bile malas berjalan .

Pelco
Umur 2 tahun mcm tu lar..
sayang sgt3

Nautini
ini kasut pown lebih kurg setahun .
di beli tuk kegunaan bile nk kua coping o jln2 kerna kocomfortannyer . haha
SELESA tu penting tuk kaki aku . 

Esarli
ini kasut baru beberape bulan usianyer .
dibeli tuk pkai dengan jeans o slack . 
kalo kaki da sakit2 asik pkai heels, mmg kasut ni aku bantai g opis sekali .

namo ea Kasut Malang ke Aku Yang Malang ?
haha . masih igt lg entry ini ? usio ? xdo mood nk cto hai !
sampai laaa ni aku xpenah pkai2 lg ! hangin !

Bee Bee
ini kasut bru 3 bulan kot tp da hmpir nk rosak .
haha mmg xtahan . tp kasut ni selesa taww..
sayang sgt pin die tercabut . da repair pkai kancing, susah plak nk bukak tutup .

Power
sport shoes ni pown bru 3bulan .
beli sbb UTeM ni bnyak norr xtvt sukannyer .
tp sbenornyer awal2 keje dlu sgt la rajin g jogging, tu yg beli 1 . 
skunk da makin malehh, tu yg makin gomok !

Summit
usia 2 bulan bru tp aku XSUKE kasut kaler itam ! 
beli sbb konvo hr tu WAJIB kaler itam . layan je arr..

Vinnci
usia baru je beberape hari nk ke sebulan . heheh !
ekcelli lately kaki salu xtahn pkai heels, tu beli wedges .
xcntik xpe, jnji sedap memakainyer..xpenah2 aku pkai size 7, kali ni ketinggian 4 inci, size 7 bru sedap pkai . haiyooo !

ckup la yg ni jerk aku cter . mase zamn stdy dulu, kitorg mmg pntingkan aspek kasut sbb kene grooming kan  jadi kasut zmn stdy xya cter la . penah kire dlu dkt belas2 pasang jugak la, tp e2 termasuk sandal semua lerr..giler an. tiap kali duit yayasan masuk, manjang beli kasut je . mentang2 bukan duit titik peluhh kauuu.. skunk da kedekut sket kalo nk coping ber'iya2 sgt . beli mengikut keperluan saje ! kene mule sepp duit tuk kawen . eh ! yeee aku nk kawen, korg xnk ke ? 

skunk aku nk tag owg2 ni, kalo rajin share2 lerr ;)


rajin2 la share ye . ;) ;) ;)


note 4 stalkers : kalo xsuke, xya bace . jgn busuk hati sgt, TUHAN MARAH ! bole giteww ? haha


12 comments :

dada said...

ak tade pn. kecik aty oke :)

fadh said...

dada : wuaaa ! anda di tag jugerrr ! mari la sharing2 . ngeee~

Anonymous said...

hati xbusuk
tp kasut tu mcm2 bau ada...hahahahaha..

fadh said...

wuaaaaa ! eh bukan abg salu bau ke ? kui3 !

Anonymous said...

dah bau tu yg thu manje..hahahaha

Anonymous said...

Fadh, kasut Summit tu comel la..ade dinner nanti bole pinjam..ahakss..

Anonymous said...

Fadh, kasut Summit tu comel la..ade dinner nanti bole pinjam..ahakss..

fadh said...

chenta : haha ngeng laki aku nih ! nak sgt ke bau ksut ni ??

fadh said...

mira : kasut yg fadh xsuke tu die suke . haha bole je sewaa ! kah3

ifnirsweet said...

byk nye ksut dia..

nurkaloi said...

errrrrrr.........
kasut kasut
carik kasut
carik kasut

fadh said...

ifnir : t ifnir da keje mst bnyak jugak stok kasut . haha

kaloi : ko nyer kasut xya carik, dlm bonet kete tu kalo aku jual lelong mst laku ! kah3