Pages

11 May 2011

entry busuk ! jangan bau !



lately ni asik buang angin, boring2 terklik cter sal angin ni .

meh cekidauttt !


1. Orang TIDAK JUJUR 
Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.

2. Orang BANGANG 
Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam. 

3. Orang BERWAWASAN  LUAS 
Orang yang tahu bila harus kentut. 

4. Orang SENGSARA 
Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut. 

5. Orang MISTERIUS 
Orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang tahu. 

6. Orang GUGUP 
Orang yang tiba-tiba menahan kentutnya bila tiba masa nak kentut. 

7. Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI 
Orang yang selalu mengira kalau kentutnya bau harum.

8. Orang SADIS 
Orang yang kalau kentut di ranjang terus dikibaskan baunya ke ranjang orang lain. 

9. Orang PEMALU 
Orang yang kalau kentut tidak bunyi tapi lalu merasa malu sendiri. 

10.Orang yang STRATEGIK 
Orang yang menyembunyikan kentutnya 
dengan tertawa terbahak-bahak  biar orang lain 
tidak dengar. 

11.Orang BODOH 
Orang yang kalau habis kentut menghirup nafas 
untuk mengganti kentutnya yang keluar. 

12.Orang PELIK 
Orang yang kalau kentut di keluarkan sikit-sikit, sampai bunyi "tit-tit-tit" 

13.Orang SOMBONG 
Orang yang sering mencium kentutnya sendiri 

14.Orang RAMAH 
Orang yang senang mencium kentut orang lain. 

15.Orang yang tidak senang BERGAUL 
Orang yang kalau kentut sembunyi. 

16.Orang AKUATIK 
Orang kalau kentut di dalam air 

17.Orang ATLETIK 
Orang kalau kentut sambil mengeluarkan tenaga dalam.

18.Orang JUJUR  
Orang yang mengaku kalau habis kentut (si kaloi)

19.Orang PINTAR 
Orang yang boleh meneka bau kentut orang lain. 

20. Orang MALANG 
Orang yang nak kentut tapi terkeluar taik....

 

ermm smalam borak ngan housemate si kaksyuyu, bercerite penuh emosi n marah2 smbil kentut pown turut membebel mcm mulut bercerite . maaf ! time tu perot bnyak angin yg teramat . pas bis beremosi trus lari  masuk jam*** !


agak xsenonoh kadang2 ! sesal dengan diri sendiri ! 


9 comments :

keabadianchenta said...

manje: xperlu di kesal an pape manje kerna kita ptt bsyukur dgn pe yg ade pd diri kita ni..kentot alhmdulilah kena kita ley kntot dro owg yg xley kentot tu lg seksa an syg...

Hazirah Sapuan said...

hahhaha jadi pointnye tak salah lah kalau nak kentut

nurkaloi said...

aku slalu kentut lately nie
adesss
hari2 kene mnum eno

cik syusyu said...

wakakakaa...
siyes woo bile baca entry ni teringat hari kite bersama n kentut bersama..wakakaka

lg2 tntg mlm td...atas bercakap,bawah membebel..ni la die..

xpe,yg pnting kite org berani keluar kn kentut..=p

msredcheesecake said...

ALAMAK...TAK TAU NAK KOMEN PE?PERNAH TER K...WAKTU TENGAH DATING...KAKAKAAA

CER TENGOK...

http://msredcheesecake.blogspot.com/2011/05/blogger-friend-forever-bff.html

fadh said...

azie : xsalah la sbb masing2 pasti masuk dlm kategori2 tu . haha . so which one is u ?

fadh said...

chenta : haha die bebel lagik ! itu gurauan semata-mata ye cuk . xde ape nk disesalkan pown . aiyooo !

kaloi : ko kategori yg mane 1 ek ? haha

fadh said...

cik syusyu : yeahhhh kiter berani tp agak2 masuk lam owg kategori mane ek ? kah . mlm kang kiter kentut lagik ok !

fadh said...

wahhh msred penah tuutt time dating . cm ne cover tu ? haha mst msred gelak kuat2 bia kentut tu bf msred xdengar kan kan . haha