Pages

24 May 2011

lahanat agama !


kenapa ye ? kenape masih ade manusia seperti ini ?
xlayak kot aku panggil manusia, nk pggil SPESIES !

apakah agama spesies ni ?
apakah ikutannya ?

astagfirullahalazimm..
xperlu aku jelaskan lebih panjang kt sini
korang view la sendiri blog


tapi aku remind awal2 tuk peringatan diri kiter sendiri
bace boleh tapi bile die sebut part Allah s.w.t yang dicaci tu jangan la korang sebut .
untuk nabi plak spesies ni gelarkan B*** Muhammad s.a.w 
jangan sebut, langkau je bacaan korang tu .
sebab pada aku, kiter bace kiter sebut jugak seolah2 kiter akui apa yang dikatakan .
dan pada aku jugak toksah dilayan spesies ni
sbb lagi dilayan, lagi disumpah seranah
lagi die ketawa terbahak2 dan puas hati sbb dah berjaya
sakiti hati umat Nabi Muhammad s.a.w

marah memang marah tapi speseis ni die KEBAL .
biar Allah s.wt yang membalas segala perbuatan SETH TAN ni .
(tiada kaitan dgn drama bersiri NORA ELENA)

hukum karma !



4 comments :

msredcheesecake said...

Cik fadh,
Nape tah diorg ni suka kacau org islam...kite tak kacau diorg pon....eeee.....

fadh said...

msred : ni la namenyer speseis pendengki . ntah ape la yg die xpaus hati sgt dgn ISLAM . haiyaaa !

nyda rosenin said...

orang tuh dah sesat tuh fadh. sbb tuh dia gila duk kutuk2 agama kita padahal dia sewenangnya guna perkataan islam i.e 'insyallah' 'alhamdulillah' tak pun nyanyuk tak dapat kawin lg salahkan tuhan sbb tak sampai jodoh kut kan. haha

fadh said...

haha i think so ! sakit mental agaknyer kan .tp mmg da comfirm2 die kapirrrr ! kalo islam pown da rosak akidah smpai mc tu skali mmg kapir da pown . astagfirullahalazim...