Pages

21 July 2011

durian anak dara


uols uols, uols minat dian x ?
sedia maklum skang berderet-deret tepi jalan owg jual dian ni .
punyer la mahallllll ! marah btol cik fadh yg jual smpai 10hinggitttt sekilo tu !
kalo lagi mahal dr tu, cik fadh balik bom je kt lori dian tepi jalan tu . haha ! 
u deserve it ! 

punyer la tahan, xmo beli yg mahal tu
seminggu jugak pndang PENUH NAFSU je dgn lori dian tepi jalan tu .
erghhhhhhh...

tetibe mlm senin kelmarin ade owg antooo dian sekotak kt uma !
oiii melompat anak2 dara seisi uma cik fadh .
xsmpai 2 malam abis licin kawwwww...
tengkiu mak mertuaaaa ;) ngeeeee...

xke lawa tu anak dara kopek dian ?
di kepak dengan sopannyer tanpa terputus ikatan silaturrahim dian tu ?
ruperrr ank dara jugekkk..

kt uma cik fadh dr 5 tu 3 owg je jiwa dian
makan dian xhengattt dunia !

ade dian kecik, sgt kecik mcm
 (cer korang cantum tapak tangan buat bulatan)
ha besorr tu ler . 
isi die mantapppp ! khasiat die xde nk bhagi besar2 kan,
hah lekatttt giler . tp sedap lg ler dian besar .

even dian kecik ni xbape syiokkk,
10 bijik kami dapt, 10 bijik tu jugak licin !
agak2 ade lgi x kt dusun tu cik B ?