Pages

17 August 2011

kenapa selalu lesu di tempat kerja ?


hai kamu-kamu .
mcm hepi je nk smbut raya ni ?
cik fadh hepi gak cume lately ni xdok mood plak .
badan2 letih2 lar.. pepagi da mengeluh nak pegi keja .
xde semangat
badan lenguh
muka ketat tp buat2 senyum

erghhhh nape ni ?
xcukop vitamin ke xcukop air ke atau xcukop makan ?
2 3 hari ni bangun sahur pown sorg2, member len bendera merah . 
xde nafsu nk mkn .
bgun sahur tuk amik berkat jer . 
minom susu setegok dua, mkn kurma. biskut 
sambung tidoo .

bile bangun nak pg kerja, lesu..mata xnk bukak . 
mandi pown mata nak tutop je manjang !
hari2 fikir nak amik MC nak amik MC !!!
tp gagahkan jugak pg keje sbb fikirkan tanggungjawab .
perghhh xmenahan alasan kaww !

korang, cik fadh da dekat 9 bulan kerja, sehari pown xpenah MC tau .
sihat kan ? alhamdulillah setakat ni badan xpenah meragam..
tapi sekali meragam, alamat makan mase 2 3 hari gak bru ok .

e2 bukan masalahnyer skarang .
ni da seminggu badan lemau2 mcm kene cecah air panas .
vitamin makan jer cm bese .
kadang perot ni sakit kemain, tp bukan sakit angin atau sakit nk berak .
btol2 dugaan bulan poser ni .


ni bukan muke tuk mmgu ni, mggu ni punyer muka agak serabai .
xde shawl2 melilit bagai, xde tudung 4segi simpang kiri kanan
pakai tudung sarung je tros !


selasa hr tu goreng ikan keli, sekali die meletop sbb bnyak air .
tangan bis kene minyak . xlawoo da tangan cik fadh ;(
xde tenaga punyer pasal la ni, bt keje pown xsemenggah dah !

note : ermm mungkin kurang zat vitamin besi kot . 
buah-buahan pown sepanjang bulan poser ni jarang naww makan -_______-
ermm tgah berkira-kira nk tuka vitamin blackmores plak ..





6 comments :

MrS. F!zA said...

bgus fadh tk pnh mc..akk haitu mc pon sbb sakit mata..demam semua tk pnh lg lah..pndai plk dia demam time cuti raya thn lps..hahaha

mizzkechique said...

MK pun lemau gak..kurang vitamen eh.. nt beli scotts la..hehe

cik fadh said...

kak fiza : ade jugak fadh demam tp time tu weekend . so isnin da ley keje balik..pndai demam ni . hehe

cik fadh said...

MK : haa seswai tu MK mkn scoots, MK kn kecik jer..hehe

aTy _faRed~ said...

ujian di bulan Ramdan namenyer tu.. nak tengok kesabaran kite..:)

cik fadh said...

kak aty : ermm ye la tu kak ...;) semoga kuat je semangat ni..