Pages

19 August 2011

lamer xshow off baby cik fadh ;)


hari terase malas btol nak menaip pape .
mgkin xsahur . asik beralasan je kan..haha

ermm kebetulan balik hari tu kemas baby cage cik fadh
da tinggal 4 ekor je dari belas2 ekor, bnyak da jual dan ade yg da mati ;(





lately ni harmster2 cik fadh ni agak terbiar skit .
ye lar, da dekat satahun bela, beranak pinak bagai .
nk kemas cage die 3 tingkat tu bukan senang . kene bukak sume cuci btol2 .

hr tu kemas cik fadh buang satu tingkat . now 2tingkat je..senang skit .
lg pown dorg da xramai kan .

raya nanti kene letak lampu lip lap lip lap keliling cage dorg . haha
berpinauuu mate baby cik fadh ni kang . haihhh tuan xsenonoh !






12 comments :

mizzkechique said...

comel...tp MK jenis penggeli.. adeh!!

Diya Nadia said...

wahhh... cik fadh.. dulu akk ada dua ekor hamster tau..siap ada cage lagi.. tapi dah mati sebab masa tu akk nak balik kg.. so minta tlg encit hubby (masa tu kami lom kawin lagi la) jagakan.. balik2 je melaka dah mati..hampeh tol... huhuhu

cik fadh said...

MK : hehe owg penggeli mmg xley dekat, terjeri2 nnt..

cik fadh said...

kak nadia : haha bnde alah ni kalo yg jage xkena mmg cpt je mati . die nk kene tuan die jugak, xpown yg mmg ade tgn seswai jage binatang..hehe . ni kt uma ayah cik fadh yg tolong jage kn, nasib seswai...

CintaZulaikha said...

akak png bela sekor, tak lama pastu kiok..rasa berdosa plak. da jaga betoi2 pon kiok jugak, mungkin da sampai ajal kut..huhu

Y&D said...

oihhh!gemok gila baby kaw!gerammm yum yum!! :D

msredcheesecake said...

hamster suka...hheee..akak dulu bela sekor je sebab tak nak dia beranak pinak....2 tahun dia dgn akak...best kan hamster...

cik fadh said...

kak ika : haha tu da smpai ajal la kot...

cik fadh said...

D : haha gemokkan . rasenyer ade 2 ekor tu preggy kot..haha

cik fadh said...

msred : halahh cian harmster akak terseksa batin die . haha

rara pinkmafia said...

cik fadh,cane hamster tu bulu dye leh cantek je.rara pny hamster bulu dh hilang.hehhee

Hani Madu said...

kawaii ne! ;)