Pages

18 August 2011

pay day esok ;)


wink wink !
kamu semua hari tu dpt bonus hari isnin kan ?
kami di UTeM dpt bonus hari esok sekali dengan gaji . hohooo

juling mata sat tgok slip gaji td ;)
lansammmm maaaa .

UTeM plan pay day tepat pade masenyer .
mak apak kebetulan bgtau sabtu ni nak nek melaka shopping raya .
boley la cik fadh bawak jenjalan n blnje buke poser ;))

guling guling kejap .
* ade rase mcm dpt suntikan semangat yang bru
* rupanyer nak kan vitamin pay day . hahahaha...


12 comments :

ILA HonEyBuNNy said...

wahahahha...bestnya...

selamat dapat bonus dan gaji yer...hehe

nak wit raya..ehehe

si eJa said...

Waaa, bestnya! Tetibe rasa macam nak pergi Melaka jugak weekend ni. Agak2 ada org na belanja buka puasa tak ek? :p

CintaZulaikha said...

wahhhh joli sakan la cik fadh nanti...

cik fadh said...

ila : dtg uma bru cik fadh bg wit raya . haha

cik fadh said...

eja : agak2 la kan, ade kot owg nak blnje . mgkin cik afiq ? haha

cik fadh said...

kak ika : sakan sangat . haha alhamdulillah..

rara pinkmafia said...

bile nk blajer rara lak?

cik fadh said...

haha kak rara kene dtg uma jugak bru blnje kak rara duit raye..

PinKy MoMMa said...

hohoho nak minta blanja eskrem singgit satu boleh ;p

cik fadh said...

untuk pinkymomma ape ade hal . haha

msredcheesecake said...

best la...akak gaji tak dapat g, bonus tak dapat g...ni yg malas nak g opis ni...

cik fadh said...

msred : la ape cer xdpt lg kak ?