Pages

10 August 2011

wordless wednesday : nk muke kecut mcm ni !


tujuhh bulan yang lalu...
manis !


12 comments :

MrS. F!zA said...

dik dik lawaklah sama je mcm akak dlu2 muka kecut..skrg lebar byk....org kata muka kecut nampak muda skit..nangis nak kembali kecutttttt

cik fadh said...

kak fiza : haha, jadi cm ner nk kecutkan balik muka yg lebaq mcm loyang ni kak ? haha..

akak still maintain lawoo even da kawen . cik fadh ni masih anak dara da kemabang . cm ne tuh ? huk huk..

myrah said...

aloo..slim nye muke dik..jeles i tauu!hehe

cik fadh said...

kak myrah : cm ne nk slim cm ni balik ? wuaaa !

keabadianchenta said...

bersyukur lah kurniaan tuhan kepada kita..sesungguhnye kita di jadi an cukup sempurna..cukup sifat n akl fikiran..

<3 <3 <3

nadia fatihah said...

haha, bila dah lebar, susah siot kot nak kecut balik..saya dah penat dahhhh. :P

cik fadh said...

chenta : ewahh bab memerli bagi kt die ea..t kalo syg gemok gedempol mcm ahli sumo jgn nk say bye bye plak ea . toin !

cik fadh said...

nadia : tu la, kene kawtim ngan hormon ar, bg kiter hormon kurus, asik gemok je, muak dah..haha

aTy _faRed~ said...

saye tak mo ar muker kecut..!! nanti nampak cengkung sangat...;p

rara pinkmafia said...

mmg manis =)

cik fadh said...

kak aty : tp kalo muke kecut fadh 7 bulan lalu ni ok x?

cik fadh said...

kak rara : hehe thanx kak . maluu ^^