Pages

19 September 2011

da mule meragam dah ;(


tetibe badan rase dedau semacam je nih .



* tekak tetibe perit, rase kelat semacam
* muka ni mcm panas kene haba jer
* badan da rase suam2 kuku panasnyer
* hidung da sok sek sok sek..
* asik bersin tersembur segala air liuq mcm gerimis 
* kepala ting tong !
* tangan sejuk, tekap kt leher n muka panas !

paling shahdu

air mata dok bertakung je kt kelopak mata ni ;(

makkkkk...

sayu sgt plak rase hati ni . wuaaaaa !
xmo sakit2 lar, nk sakit lusa lar .
esok ade jamuan raya besar-besaran UTeM .
nk mkn pelbagai makanan seluruh negeri Malaysia .

kene jd penyambut tetamu untuk TYT lagi .
dlm hati nk sopan santun, bley jd menantu TYT .
huk huk..xmo sakit larr ;(

nota kaki : dalam hati alangkah syoknyer dpt m.c sbb lom penah m.c tp jgn esok larrr !


12 comments :

keabadianchenta said...

alah cianye manje abg ni..jge ksht ye manje..ermmmm

cik fadh said...

ermm bek la syg . hari ni ok dah, sihat ! alhamdulillah..

cik enul said...

cuba try minum air limau suam..insya'allah.. akak slalu minum kalu dah mula2 rasa nak sakit tuh..alhamdulillah...selalunyer menjadi..tak jadi nak demam...

aTy _faRed~ said...

kalau dah rase tak sihat macam tu..cecepat minum air suam banyak2... n rehat... kalau boleh amik ubat siap2..semoge cepat sihat yer dear...

CintaZulaikha said...

jangan lupa makan ubat..skrg nih mmg musim sakit la cik fadh..:(

cik fadh said...

thanx sis sis diatas 4 ur caring ;) cik fadh dah melantak makan hari ni bnyak, sihat dah rasenyer . ngeee ;)

mamaNoriz said...

gi la klinik cayang...

dpt mc leh rilek sbb esok ada keje berat tunggu kan...
kang sambut tetamu muka layu je, lagi tak syok kan...

org yg slalu jd penyambut ni maknanya muka dia manis tu yg kena duk depan...hihi

cik fadh said...

mamanoriz : hehe majlisnyer da berlangsung pown . semalam je rase mmg xsihat sgt2 . alhamdulillah sihat da cuma got a flu ;)

PinKy MoMMa said...

makan ubat dik..jgn biarkan..akak baru lepas kena..
rasa memang sangat ting tong!

mc jer..sesekali badan kena rehat hehe..

cik fadh said...

pinky momma : kalo esok flu xok, mmg wajib mc . hik hik

mizzkechique said...

alorr ciannya.. dh sht blm ni?

cik fadh said...

MK : sihat dahhh kotttt ;)