Pages

19 September 2011

gagah ke opis nak melantak punya pasal kaaaannn ;) gitewww...


semalam dok sok sek sok sek hingus kan ? stil sok sek sok sek ...
badan demam kononnyer tp GAGAH, gagah tgok muvee smpai ke larut malam .
sebab tu bgun pagi ni sihat bertenaga kot sbb sakit yg xdimanjakan . giteww ..
semua gara-gara semangat nak tadah perot kt jamuan hari raya besar-besaran UTeM

harus lah pakai baju raya ye dak ? amboi lelawo memasing !
cik fadh pakai baju ulangan raya same member kelmarin jo, baju xbnyak kannnn..hik hik

housemate bagun kul 4.30 pagi nak bersiap punyer pasal .
cik fadh ileks je bangun 6.45 . hik hik *tipu

gerai Pej. Pendaftar bertemakan negeri Johor 
jadi menu kami adalah mee bandung lazat xterkata 
dan nasi beriani gam dah mkn pasti lekattt babe !

kalo dilihat pade gambar, gerai kami mmg sgt ramai org .
lom sempat TYT jengah gerai kami
makanan licin . ade pelaris mungkin ? 
amboiii mulot ko nak jadi ahkak puaka ker non !!
*tamo tamo

tukang sendok lauk ! haippp ! penyeri gerai ok uolss ;)

ni lah tukang sendok sebenar ! GIGIH knonnyer..

tukang test makanan . look ! bnyak lagi gerai xterabih nk makan . 
xmuat perot kata tester ;)

hiasan di gerai kami..

licin uolss ! 

dah abis . tunjok perot skitt ! BULAT ! caya arrr..
eh yg belakang tu pak AJI sebok . hik hik..

maka berakhir sudah majlis hari raya UTeM Tahun 2011 .
sob sob sob ;(
TYT lalu je gerai kami, xsinggah sbb da kosong kan .
xpat ler nk sesopan amik hati tuk dijadikan menantu . huk huk sadisss !



18 comments :

CintaZulaikha said...

ak abes agi umah terbukanya yer..tahun ni tak merasa nak gi umah terbuka..sedey dek non~

nurkaloi said...

kau bukan keje sgt punn kann
saje eksen wat keje ann

kol 4.30 ? otak ko
hahahahaha 6.30 tu aku yg bangun
ko bangun 6.45 eghh hehehe

cik fadh said...

haha aku an ghajin tolong sendok2, keje lar tu ! kui3

yer korang semua bangun kul 4.30 pgi sbb nk letak blu mata kaaannnnnn . wakakakakaka guro !

cik fadh said...

kak ika : lar nape kak ?

MrS. F!zA said...

meriah gilerrr..awatlah DCA tk mcm ni..hihi

cik fadh said...

kak fiza : hehe DCA stanc for ? akak la gerakkan DCA jadi mcm ni . ngeee

msredcheesecake said...

Jamuan raya!!! Banyak makanan ni....

CIK JATT said...

bestnya! meriah betul. opis hari tu pun ada wat jamuan raya gak.tapi kecil-kecilan jer..

by the way, sis follow ur blog:)

cik fadh said...

msred : hehe opcoz bnyakk !

cik fadh said...

cik jatt : thanx cik jatt ;)

ZaNa aDieyZa said...

kalau ada mee bandung tu, mmg la cepat habis kan.. sedap!!!!!! tambah lak dgn nasi beriani gam.. perrggghhh, mmg meletop la kan.. tambah lagi ada cik fadh, lagilah laris kan... hihihi

cik fadh said...

sis zana : hik hik xmenahan tu memuji . malu !

PinKy MoMMa said...

sakan makan dan sakan bergaya yang akak nampak tu dik hehehe..masing masing tak nak kalah uols :)

bestnyer sangat meriah suasana tu nampaknyer

cik fadh said...

mane boleh kalah kak, lg2 si dara kalo bergaya . hik hik..

cik Dil said...

waaa x smpat nk singgah pon.. smpat mkn sate jer..pastuu ada kls...sobb sobb..

cik fadh said...

hehe kecik hati la ngan cik dil ;(

Redbloodsnow said...

wahhh...meriahnya.awat tak ajak zie woi. hehe :P

cik fadh said...

zie : jauhnyer zie nk terbang ke sini ;)