Pages

06 September 2011

mungkin dah tiba masanyer...


ulang tajuk...

mungkin da tiba masanyer cik fadh fikir semula niat untuk sambung study degree...dulu mase nk lapor diri kerja, dpt dah tawaran degree kt uitm . kos HR plak tu, mmg itu la di nakkannyer..

tp minta petunjuk, akhirnya lapor diri kerja . mungkin itu yang terbaek dan sebagai permulaan hidup cik fadh . orang kata seronok kerja dan pegang duit sendiri, mst xkn fikir nak sambung belajar . tidakkk..xseronok pown pegang duit, memang memanggggggggggggggg kita dapat beli semua kehendak kiter tapi serabut weyhh fikir pasal duit nih . rase nak balik zaman budak hingusan pown ade -____-

Mak pown da bnyak kali tnya bile nk smbung belajar ? mohon cepat. paling tidak kau la sorang mak nk tgok ada degree . ermm shahdu plak .

tatau tang mane nak mula semua ni ? boleh ke pale otak ni proses segala ilmu lagi ? takot weyhh siyes takott ... takot tak ley adapt semua ni, PJJ kene belajar sendiri . mampu ke ? boleh ke stdy sendiri-sendiri pade hal zaman belajar dulu, nk stdy kene cari geng, bru bole masuk lam pale otak . subjek menghafal tu bole ke aku kuasai sepenohnyer mcm zaman aku belajar sejarah, punyer la MINAT sejarah, dan terbukti A1 sejarah mase SPM . sekarang bole lagi ke ? mase amik dip dulu pown dok mengeluh hapal office management !!

sekarang, aku mohon petunjuk-MU sekali lagi demi masa depan aku..semoga segalanyer dipermudahkan...

tapi bila fikir balik, ramai je orang dah bertaun2 tggalkan stdy, da beranak pinak smbung stdy . dorg boleh trima ilmu tu . kenapa tidak aku yg masih muda belia lagi ni . bak kata orang, otak masih fresh n blum expired lagi ?

14 comments :

mizzkechique said...

bagus niat tu.. sila teruskn.. :)

cik fadh said...

semoga dipermudahkan . tq MK ;)

leya said...

time muda2 ni la nk pnuhkan ilmu didada..susah dlu senang kmudian..cewahh..grab jek pluang yg ade tu..bole pnyeee
jom buat apam polka dot!

.::Nuruljannah::. said...

bagi jannah sndiri.. ilmu itu sgt penting.. dgn adanye ilmu, insyaallah kita akan berjaya n tros maju ke depan... apa salahnye kita bahgiakan hati ibu kite, untuk melihat anak mndapt sgulung ijazah... tp apa2 pon.. mintak ptunjuk yang trbaek daripadaNya cik fadh... salam ukhwah.. =)

-faSHa- said...

emmm..betul tu fadh.akak pon mulut xabes bising dgn adik2 suh sambung degree.capai selagi mampu.
so, jom smbung study. :)

Not so Randy said...

All d best ! =)

msredcheesecake said...

Sambungla study...menuntut ilmu sampai ke china...

cik fadh said...

leya : ermm btol2 . insyaAllah doakan yer..mane resipi polka dotnyer ? haha...

cik fadh said...

nuruljannah : btol ape jannah kata tu, cik fadh mmg akan pertimbangkan semua ni demi membhagiakan ibu bapa..insyaAllah, thanx dear ;)

cik fadh said...

fasha : kak, cadangkan la kos yg best2 ;)

cik fadh said...

not so randy : thanx ;)

cik fadh said...

msred : hehe cik fadh nk tuntut ilmu jauh lagi dr china boley ? ngee thanx msred ;)

keabadianchenta said...

insyallah lah tu petunjuknye..lksankn lah mnje.insyalah manje ley lakukan yg terbek ye manje

cik fadh said...

chenta : thanx dear ;)