Pages

31 October 2011

chocolate : jgn nak childish sangat boleh x ?


eh pehal plakkk ? dah suka nak bt cm ner kannnnnnnn...

sape x suke cekelat angkat keningggg ! ^____^

ermm cik fadh ketegorikan org xsuke coklat ni org yang 'DASYAT 1' n 'PELIK 1'
kikikiki jgn mara ha sape yg xsuke coklat tu . mmg cik fadh pelik kalo org xsuke coklat yang lazat nak amat2 ni . kalo coklat tu metl, perghhh mata cik fadh pown turut kuyu mengikut ke "melting'an" coklat itu . *eh melampau ! ekekeke..
Aaron Aziz lalu depan pown ku xheran dah kalo dpt cekelatttttt .

antara coklat pilihan sanubari dari dulu hingga kini tran tang tanggggggggg !!!

*

*

*

*

*

*

oldschool ni ...

*


dari kecik sampai ke BESAUUUUU, choka choki pilihan kalbu .
dulu zaman tetecik mampu beli coklat ni je, sehari sebatang dua dah memadai . 
spent rm 0.20 ajor sebatang khennnn...
gambor ni dari dalam tong sampah di meja kerja cik fadh .
beli sebungkus ade 5 batang, so 5 batang jugak KHATAM xsmpai 20 minit !!!
korang bley cenggitu ?




pehh tuuu..suko ni jugak !

M.NASIR kaaaannnnnnn ? kikikiki..
Kit Kat Chunky mmg feveret nak amat berbanding siblings Kit Kat yang lain . kalo beli nak CHUNKY sahaja ! titik !



kendiannn, ni pown paling suka jugakkkk !

org "PELIK 2" je xsuke cadbury . dalam peti ais wajib ade cadbury bar BESARRR..


then,

bagi cik fadh, milo fuze 3in1 ni termasuk dalam kategori "COKLAT"
di opis, kalo trase nk mkn bnde2 manis seperti coklat, masuk kedai runcit opis
letak singgit dlm tabung, potong dan gogokkkk dlm anak tekak .
perghhhhh superbbb bhaiii..ko mampu ?

dulu zaman kekecik, mak sorok tin milo sbb kt uma banyak hantu milo . kikiki
mak kata "ko ghatahhh la milo tu, kang dlm perot bnyak cacingg!"

kami adik beradik "mak tipu kaaannnnn"



next !

  

kat sini mahal kisses ni so jarang beli, tapi jgn la smpai ke langkawi, segala adik beradik KISSES akan ku borongggggg !! ko tggu ko tgguuuuuu 2 minggu lagi . eh ?


lagiiii !















senang cter, ko bg je la ape jenis coklat, xkn pernah ku tolak untuk masuk dlm anak tekak .
semua ku balun . xkesah la nk kate antu coklat, giler coklat .
ku sukaaa kau sukaaaa, nak tgguuu apaaaa ? eh !
merapu dah, k thats all idea tuk hr ni . tatau nk update per dah..




nota kaki :  i already told my dear tuk bg elaun coklat tiap bulan RM10 ;) ko adeee ?? kikiki...


19 comments :

♥ Elin ♥ said...

coklat bgus untuk otak dan emosi ;)

tp x bagus untuk kesihatan.

PinKy MoMMa said...

coklat itu menenangkan..kalau boleh ari ari nak makan coklat tapi apa kan daya huhu pipi dah tembunnnn..aihhh sedih!

♥ Elin ♥ said...

mommy boleh mkn sikit jer...
jgn mkn bnyk..nntiiii....haaa x tau...ada pipi tuh jd pau panas nnti ;0

cik fadh said...

ade teori mengatakan "coklat xgemok kan kan kan ?"

e k i n ♥ y u s r i said...

ms mengandung nie,nak mkan coklat je
huhuhuhu

cik enul said...

alamak! sama la..boleh wat kelab pemakan coklat tegar ni..

cik fadh said...

sis ekin : haha makan makan, nnt anak akak kuar manis mcm coklat..hehe

cik fadh said...

cik enul : bole la bt kelab . hehe

MadaM LaLa said...

coklat penenang jiwa... siapa2 yg makan coklat menurut kajian umurnya lebih panjang sbb kurang stress... madam hantu cekelat..sbb tu pilih suami pun kaler cekelat..cm SELERA jek kan? kakakaka

teratak hati said...

coklat memang sedap lagi2 klu dpt free..:)
nak bgitau sya tag cik fadh tau, tengok sini ye:

http://suterasyifa.blogspot.com/2011/11/masa-untuk-membalas-tag.html

cik fadh said...

mdm lala : kikiki dengar si sepian dilenyek lenyeknyer mdm jd cekelattt kang . haha

cik fadh said...

teratak hati : thx sis tag cik fadh . insyaAllah kalo ade masa lapang cik fadh jwb tag tu ;)

FiQa said...

erk...ase da komen...hihihi..


btw, sume jnis coklat mmg heaven!


hihihi...

:)

cik fadh said...

hehe fiqa fiqa..

Zana Adieyza said...

akak pun hantu coklat!! hihihi.. kalau dpt makan coklat, rasa macam semua masalah hilang.. huhuhu.. hebat kan kuasa coklat..

cik fadh said...

sgt hebat kan kak . org pelik tgok fadh selera nk amat kt coklat..kiki

aTy _faRed~ said...

saye coklat coki2 tu suker sangat... lagi coklat cadbury..tu kompem ar..;p
coklat lame2 mase kecik2 dulu suker makan nini coklat celup..eeeerr..boleh kire sekali tak..heheh...;p

MrS. F!zA said...

akk suka cadburry..dlu msa bujang2 2 bar besar leh hbis sorg..ngeee.. skrg tk blh nk ternak lemak dgn mudah dh..kena jga2..hahaha

cik fadh said...

sis aty n sis fiza : yeayyy kiter bole bt club penggemar coklat..hihi