Pages

23 October 2011

Gadis Usher di Majlis Konvokesyen Ke-7 UTeM ;)


Assalamualaikum semua blogger-blogger yang amat kucintai, kikiki..
skema gile ayat se skema keadaanku di hari isnin dlm mood blues monday -___-
minggu ni malas nak lelawo, biau ler muka pucat, muka sembab, ku redhoo .
bos plak da start cuti rehat smpai deepavali, so daku pown cuti rehat jugak tapi rehat kt opis larh..
*ngantokknyer labuuu~

Dikesempatan mood mamai mamai berlagu ikan kekek ni, 
daku gagahkan jugak upload gambar sepanjang daku bekerja di hari minggu ini .

mari lah layannnnnn...
(music theme : music tiada suara)

tudung sponsor from UTeM ~ de Zahra





ntah kenapa cik fadh bergambar alone mst tegak mcm tu .
askar wataniah ker, gadis penyambut tetamu ni ?

hepi je kan, kaki masing2 xpayah cakap la bengkakkkk berdiri weyhh !

eh Yana Samsudin di sitewww . kemain eksaited gadis2 usher ni nk bergamboo..ko layankan je jemahhh...

xnak kalah, nak jugak pic berdua . bagi kt pakwe ler tewwww...

2nd day : we all in purple ;)


setia berdiri menanti tetamu-tetamu VVIP

tuan blogger yg "eh asal comel ?" hahaha...


alhamdulillah Majlis Konvokesyen Ke-7 UTeM telah melabuhkan tirainya .
kaki wuaaa smpai uma naik ke atas oiiii . bengkak rasenyer berdiri lelame dengan kasut bertutup .

tapi seronok sebab VVIP ni menghargai kita . 
dorang nak balik siap tggalkan pesan kat kami
TYT xsilap ckp "lepas ni semua boleh balik berehat yer, terima kasih"

so ilang trus rase penat tu bile orang hargai apa yang kita lakukan walaupun
hanya menjadi usher n penyambut tetamu ; )


11 comments :

mizzkechique said...

phewittt... hehe

Cik MeRaH JamBu said...

pantang nampak camera memasing kan..hahaa

cik fadh said...

haha pasti lah kan...

nurkaloi said...

perghh hahah
eah fadh ngan pak guard punn boleyh jadik ea hehehe

cik fadh said...

pakguard pown fofularrr cuma puas nk bergambo ngan pakguard rozal yo xdapek . haha

MrS. F!zA said...

wowieee jmpa yana samsudin..akk suka dia..sempoi je..

cik fadh said...

die mmg sempoi dan xsombong pown kak !

mamaNoriz said...

si cantik molek buakn main posing ek!

hihi

tak dapat baju sedondon ek?

klu di utm semua kena pakai sama, so dpt baju free

cik fadh said...

haha dpt tudung free je kak . baju beli sendiri . kikiki..

msredcheesecake said...

Nak begamba ngan yana gak.... Camana nak jumpa dia ek? Ada n tepon dia? Hheee...

cik fadh said...

hehe nnt fadh mintak no tepon yana..