Pages

18 October 2011

Majlis Konvokesyen


wooooooo...
minggu ni 22-23 Oktober 2011 akan diadakan
Majlis Konvokesyen UTeM Ke-7
*yer baru ke-7 sbb UTeM wujud baru 10 tahun ;)


so di opis cik fadh masing2 sedang 

bertungkus lumus
berhempas pulas
bersengkang mata
berporak peranda 
keluar masuk meeting
ke hulu ke hilir
ke barohhh ke darekk *korang faham tak istilah nogori ni ? 

semuanyaaaaaa adalah 

  bagi memastikan majlis ini berlangsung dengan jayanyaaa..

memandangkan Pej. Pendaftar merupakan pentadbiran utama
yg menguruskan segala perihal berkenaan majlis utama universiti ini 
so semua staf kene libatkan diri lah .

bos cik fadh nmpaknyer sgt serabut sbb die flow manager tuk majlis ni
so die la yg kehulu kehilir kebarohh ke darekk tu . ngeee..
ksian plak, tp nk bt mcm mane tugas ni mmg tiap tahun die yg pegang, die yg ade pengalaman .
erghhhhh botak kepala nk susun skrip perjalanan smpai 5 6 skrip stand-by .

cik fadh sumbang ape ?
cik fadh jd JK Sambutan & Protokol ajoooo
mcm jd gadis usher2 gitew tuk tetamu VIP pade majlis tu nanti . 
so kene tauch-up lelawoo lar eh ? hik hik..miang ! *perlu ker ?

dah lelawo nanti, bnyak lar gmbo nak klik-klik khennn..
tggu yoo . minggu ni xley nk berjimba2 sgt lah walaupun esok gaji masuk kan .
sabtu ahad akan bekerja demi negara . huk huk caiyokkk !

tapiiiii....

mcm mane nk claim tido bangun kul 12 ek ?


nk cuti senin selasa tu, sayang plak sbb bulan sebelas nnt nk cuti2 mkn hanginn !
woooo sayang sayang . tido kek opis je lar kaan ? *hotak ko !
xpe deepavali pownn ado, bole tido seharian . ngeeeee 
*terok pangai anak dara nih !



fakta : tido yg cukup, awet muda. so ?



12 comments :

mizzkechique said...

pakai cecantek, mn tau ada mamat kacak terpikat.. hehehe...

bz bebenor nmpknya..

e k i n ♥ y u s r i said...

dulu klu mjls kat konvo kat U,meriah
meriah bershopping juge
hehehehe

cik fadh said...

MK : wajib cecantik, mane tau lekat sorg VIP . haha nuazubillahh...

cik fadh said...

sis ekin : haaa pesta konvo start esok, boley ler jenjalan..

cik enul said...

mestilah yg ke-7 ci fadh...kan after 3 years baru grad..tuh yg jadi konvo ke-7 tuh walaupun dah 10 tahun....sy rasa la...hehehe

nurkaloi said...

TAK PAYAH NK CLAIM TIDO SGT LAA FADH
BUKAN DAH TERLEBEYH TIDO KE HAHAHA

mamaNoriz said...

gadis yg terpilih jadi usher ni selalu nye yg cantik manis je...

untung fadh terpilih ;)

uat keje elok2 tau, jgn main mata lak!

hehehe

rara pinkmafia said...

beshnya masa konvo.fadh akk pun kalau cuti kejenya mmg tido! hehehe

cik fadh said...

cik enul : ha pndai pown cik neul . tepat sekali .

cik kaloi : haha ko paling kuat tido kannnnn...

cik fadh said...

mamaNoriz : haha mcm tu ek, kikiki kembang semangkuk sat..maen2 mata ngan dato' xpe kan . haha


sis rara : pas ni da kawen xley bgun lmbt tow . huhuhu

MadaM LaLa said...

kenapa madam relaxxx jek?
confused...

cik fadh said...

hak hak..madam kenape relax haaa ? konfiusss jugak..