Pages

28 October 2011

piala malaysia : n9 vs terengganu 2011


uihhhh kemain semangat, semangat sesangat haaaa tapi bukan cik fadh la yg semangat kann . ayah cik fadh yg semangat berkobar-kobar bonar nk pi stadium shah alam ESOK . taun lopeh den semangat dio x semangat, taun ni den slow dio plak ligat . smpai ke ganu dio sanggup poie tahun ni semato-mato nk bawak semangat nogori ea tu . kemainnnn !

kelassss kau daddy ! 

ermm datin xpoie la sok, dah ponat melayan dato' agak ea . xterikut dek semangat dato' yg berkobar2 tu . semalam pown datin ade inbox cik fadh katenyer :

"dek x nak pegi tengok bola final tiket rm 30 aje cepat hari ini je beri jawapan"

cengitu la kalo datin anta meseg kt fesbuk ke atau msg kt fon, mmg xdo "titik" ! kikiki..

hasrat hati nk pegi mak oii, tapi dak jamal ado futsal plak . rase nk majuk 44 malam ngan dio . kalo dio bagi poie sowg da lamo terobang ke shah alam tu ha . ni dio xbagi, jeles kato ea ! kikiki..*sigh

pape lah, pg xpg same jer kan . menang boleh xmenang EH MANE BOLEH ! wajib menang la, taun lopeh da bg kek kelantan, tp dio xghoti jago piala tu, dan dan xsmpai semi final da kono tondang . kikiki !

nak bg kek PONYUUUU ?!!! xpayah la haiii...kang diporam plak pialo tu mcm di poramm tolo ponyu, sapo nak jawab ?

lastly : 

SEMOGA KEMENANGAN BERPIHAK PADE NOGORI TAUN NI KERGHANO NOGORI MMG PATOT MONANG, TIAP2 TAUN XPONAH XPOIE FINAL . TU NAMO EA NOGORI HEBAKKKKK !!! NOGORI KO ADO KO CENGGINI ??? KIKIKIKI...


HOBIN JANG HOBIN ! 
HOBIN SAMPAI LOMEH !!!


12 comments :

e k i n ♥ y u s r i said...

wah,semangat betol fadh
hehehe

mR_popkoRn said...

Hype
Go Perak..!!
Eh silap Channel..
Sory2.. hehe

mamaNoriz said...

hamboiii, smenagat anak dara ni!

pegi stadium ek, abislah kena ngorat je nanti kan...hehhe

baik2 tau!

keabadianchenta said...

ade urusan ln arrr manje..tdk t'ganu sngap poei tow...:-)

Zana Adieyza said...

hobin jang hobin!! akk pun nak n9 monang!!

cik fadh said...

Kak ekin ; haha wajib la semangat..owg nogori kan..kikiki

cik fadh said...

Mr.popcorn ; haha tersangat2 silap channel..kikiki perak mane ek? Lmer naa tenggelam..kikiki

cik fadh said...

Mamanoriz ; haha mane ade kak..tu gambo taun lepaa kak..taun ni xpt pg..sedehhh

cik fadh said...

Chenta ; taun depan xley ngelak ea..hohioo..

Kak zana ; yeayyyy kak zana sokong nogori..peluk skitt..kikiki

PinKy MoMMa said...

dak per tahun depang ganu peteh lagi huhu..doh nelang doh hok maring..tunggu nelang tahun depang pulok ekekeke

mizzkechique said...

wahh, semangat waja ni!!!

cik fadh said...

pinkymomma : mak aih, apo bondu tu ? xpaham . kekeke

MK : semangat giler..kikiki