Pages

11 October 2011

wordless wednesday : PELIK TAPI BENAR only in Malaysia


igt POLIS bole park sesuka hati ke hahhhh !

BM failed !

mmg COOL !

hotakkkk die !


16 comments :

e k i n ♥ y u s r i said...

hahahaha...
bguslah

aTy _faRed~ said...

heheheheh... basuh tangan pon kene 20 sen..kat mane lar agaknyer tu...;p
sticker kat blkng waja tu menarik ar..mane nak dapat ek.. ;D

nurkaloi said...

HAHAHAHAHA jadahnye !!

polis tetap rakyat biasa jugak kannn
20 sen kaye laaa

cik fadh said...

sis ekin : bgus kan tp PELIK btol !

cik fadh said...

sis aty : tu mcm tempah je kak . hehe

cik fadh said...

kaloi : kalo kt cafe bt mcm ni mmg nk kene plangkung !

PinKy MoMMa said...

hahaha suka suka..baru lar adil tak de pilih kasih..kunci tetap kunci ;p

yg bayar 20sen tu ce bgtau kedai mana..kedekut giler tokey nyer..

rara pinkmafia said...

aiyakkkk tak mustahil takkan jadi suatu hari nt.,

cik fadh said...

pinkyMomma : haha adil kan . kih3 .

yg bayar 20sen tu tataw kt mane, yg penting mmg wujud la kan semua ni .

cik fadh said...

sis rara : ni dah jadi ni . aiyaaaa

mamaNoriz said...

pdan muka polis tu...

hahahaha

cik enul said...

hahaha...bengong...basuh tgn pun nak kena 20sen..tuh mesti niaga untung gler..boleh pergi mekah balik hari kalu macam ni..huh

MrS. F!zA said...

tang kete polis tu ai like!! hahaha

cik fadh said...

mamaNoriz : padan kume kann, igt polis besar ker kuasanyer . hok hok..

cik enul : agak2nyer dah buat mcm tu la kot . pg balik mekah sehari jer..hik hik..

cik fadh said...

Mrs.Fiza : i Pown LIKE sesangat..hik hik..

nyda rosenin said...

hahaha. pelik tapi benar!