Pages

28 November 2011

hahhhh !


heheeee saje je buat shock kan..
sori, ni dah tatau nk buat ape la namenyer ni .

tapi sebenarnye diri sendiri yg terkejut bile tgok botol air yg hari2 ku bawak pg kerja .
tgok plak jam da pukul 3.40 petang . sgt SHOCK !


sepalit tu je aku minom air dari pagi tadi ??? masyaAllah..
ini xbagus tuk badan ni . ptot rase lembap otak semacam . hahahaha !

yer kawan2, kalo bawak air botol g keje setakat 500ml pown xley abis smpai petang
xbagus la kan . air tu kan penting tuk kesihatan tubuh badan kiter .

salu kalo da jam 4 petang ni, air botol ni mmg da bis langsung . bawak balik botol goleng2 jer .
yerrrr cik fadh LUPO minom AIR hr ni . hakikat !

XBAGUS XBAGUS !


nota kaki : ptot langsung x ke tandas hari ni . adehhhh !


7 comments :

mizzkechique said...

haha..boleh lak lupo.. MK buh botol air depan mata, senang nk capai.. haus je telan..hehe

cik fadh said...

ni botol air letak bawah meja, mane nak igt..hehehe

PopkoRn said...

2 lah.. makan je banyak. sampai lupe nak minum ayor..

CintaZulaikha said...

byk keje, tu kot lupa minum..huhu

rara pinkmafia said...

akk punye 2000ml fadh.hehehe

cik fadh said...

korn : yes you're right ! kikiki asik sumbat je, minom lupo..kikiki

kak ika : haha xdak keje lgsung kak..

cik fadh said...

kak rara : wowwwww lg kelasss ! hihi..asik ke tndas je kang kalo bawak air 2000ml g keje..hehe