Pages

30 November 2011

semua salah ! kikiki


ape umo cik fadh skang ni buat gimik skit jer
memang owg ingat


TUNANG !


KAWEN !


hahaha gelak guling2 atas bumi...

maaf ler, sesaje je buat gimik tertanya-tanya skit..hehe..

umo cik fadh baru 21 tahun, perancangan kearah tu memang ade .
"INI" pown memang menjadi topik utama kami setiap kali berbual .
tapi apakan daya, kami perlu mendahulukan yang TUA 
kami xnak nmpak terlalu tergesa-gesa, biarlah semua nmpak lebih teratur dan bersesuaian pada masanyer..
*nada berbaur serius


xpe xpe, kami kumpul duit banyak2 dulu, da berjuta lemon nnt
bolehlah buat "wedding of the year" cawangan KUALA PILAH !
kaw MAMPOO ? ecececehhhhh..


ermmm sudah, xmau berbicara soal itu lagi . 
akan ku kabarkan kelak jika sudah ade perutusan dari cik abang . eh !


weyhhhhh !
cik fadh da balas dendam balik dah pasal kasut kene kidnap kelmarin ! hihi

bukan 1 tapi 2, bukan 2 tapi 3 pasang kasut !
eh salah, 1pasang da kene reject sbb sayang duit . kikiki..
PDI sale 3 hari, hr sebelom sale g jengah, 1 st day sale jengah, 2 nd day sale jengah LAGI !
nampak naw naw kan nak balas dendamnyer . hehe...

rembat sepasang wedges ini 


n sepasang lg heel kemain tinggi melangit . itu cik JM yg suka, die kate nmpak kaki seksi .
wahhh kaki pown ade seksi kaw..kalo heels ni nmpak gayanyer xkn basan lar, maun patah pinggang
nk berdiri lelame .

tp xdok plak amik gambar si seksi tu..kendian lar eh..ghupe ade lar lebey kurang cenggini seksinyer .

wahhhhh mengancam la u ni !



dah tu jer laporan untuk hari ni . asal update ;)


15 comments :

mizzkechique said...

amboi, tamak okey!!!



psst, xde idea nk update blog..huhu

CintaZulaikha said...

vincci kut...kelesss..

Zana Adieyza said...

curlasssss beli kasut sampai berpasang2.. hihihihi

nnti kahwin jemput akk ok! rumah mak akk kat bahau jer.. so kuala pilah tu mmg selalu lalu kalau nk blk kg..

cik fadh said...

MK : hehe balas dendam, bukan tamak . kikiki...

MK lekas update walaupun cter pasal bek1 pagi td..hehe

cik fadh said...

kak ika : haha da sale kak, rembat je la berpasang2..

cik fadh said...

kak zana : wokeyhhhhh fadh jnji akan jemput akak . hehe..

jgn xdatang plak taw taw..

nurkaloi said...

shppg bukan nk tggu aku
aku kn pndai komen hahah

cik fadh said...

haha dahnyer ko balik kg nun jauh disane..per bole bt . ko komen menjatuhkan . xmo xmo ! hahahaha

senyumSOYA said...

hehehe..bestnya dapat shopping.. ^^"

myrah said...

kasut kte same cik fadh tp akk punya da season lar..err..jum tukar!!heheh ;)

cik fadh said...

senyum : hehe sesekali..

kakmyrah : haha akak beli mahal, fadh beli setengah harga . kikiki..xmo tukau...kikiki

PopkoRn said...

untung ler cik fadh soping ade teman.. PDI 2.. hehe

cik fadh said...

korn : hahaha org tu shopping sensorg ek ? alolololo..cian...kikiki

msredcheesecake said...

Bestnya shopping kasut... Mega sale kan skang....

cik fadh said...

msred : haha best mmg best..tgok dompet kering dah..