Pages

19 December 2011

jimba dgn housemate ;)


gaji udah masyukkkk, bulan ni pown masing2 agak masyukkkk...
so lets masyukkkkk kan perotttt..

ekcelli we all da lame x togethergether kua mengular memalam .
masing2 sgt BAIKKKK je dok uma diam2 layan masterchef tow !
baguskan gadis2 seperti kami . gagagagaga ! 
kua ngan bf tolak tepi la..kiki

da hujung2 tahun ni masing2 agak sibukkan.. 
so nk ilangkan stress ubatnyer HANYA makan n makan .
btol ?

pipi semakin bulat itu bukan timbang taranyer yer kawan2..

menu : burung puyuh pedas, tomyam campur, kailan ikan masin & telur dadorrrr...
Restoran London Seafood nyummy !

khusyuk + asyikkkk sekali..

London Seafood ni mmg feveret restoran cik fadh n cik JM kt melaka ni .
memenuhi citarase kami .
housemate pown selera je mkn without any complaining .

so puaslah hati kami makan2 dengan ketawa xingat dunia .
meluat meja sebelah tgok kitorg ketawa sakan nak amat .
astagfirullahalazim...


cumaaa...

hujung tahun ni xdapat la nk cuti panjang macam semua org . sadisss la jugak .
mmg bnyak keje tp bukan mengeluhkan keje tu, 
juz terkilan xdapat cuti panjang je sebab adik n kakak cik fadh ade kt umah skang .
so xdapat nk spent time mase kat rumah dgn dorg .
itu yg terkilankan sgt2 . lg 2minggu masing2 da masuk stdy balik, bilenyer mase nk jumpa jalan2 ke ape ke.. tggu hujung mggu je la kan..sedih la ;(
keje mmg la keje, buat je keje mcm biase, tade hal pown..
cuma terkilan xbole nk cuti jer . 

status fb : 

apparently i need a long rest to the end of this year but i can't ! really2 want a holiday juz like our school holiday or semester break like my old life...work very hard on 21 years old..so sad !!



ok sangat rindukan cuti sekolah/ cuti semester seperti dulu2..

it's ok, ade banyak hikmahnyer kan ?



14 comments :

cik enul said...

wah..wah..wah....
masyukkkk.....
makan besar yer...

cik fadh said...

haha xde la besar mane..kiki

mizzkechique said...

dh masyukkkk tp x lanje akak pun kann..

cik fadh said...

xlanje sbb akak pown masyukkkkk..haha

MadaM LaLa said...

serius bru dpt bw... haiya kije manyiakkkk wo...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

curlastt menu yg uols makan
rindu nak lepaking makan gituew gak...

PopkoRn said...

wahhhh...
Sedap betul mekanan di atas meja...
tp sume nyer western...
Tp korn allergic dgn seafood lah...Arghhh... nak makan udang sotong,kerapu semua 2 kne pantang...

cik fadh said...

madam : haha da hujung tahun ni lg bnyak keje..xpe akak dpt cuti pnjanggg..sob sob sob..

cik fadh said...

lady : hehe da kawen pown bole gak lepak mcm tu sekali sekala...

cik fadh said...

korn : alahai ruginyer...

Cikpuan rara said...

wahhh sakan.bila nk belanja rara ni.

cik fadh said...

kak rara dtg melaka xnk rojer mcm mane nk blanje..hehehe

.ciknoey. said...

untung la kannn..fadh aku mkin gemok. aku tgk kau cm mkin kurus je, ko diet ke?

cik fadh said...

ko suke ckp aku makin kurus kan padehal makin gemuk . ko tgok pipi aku tu btol2 bulat ke x ? eeeeeeeeeeeee....