Pages

07 December 2011

Triffle Istimewa menjadi sempena Majlis Merisik my sis ;)


akhirnya cik fadh berjaya buat triffle muke die sebijik mcm muke triffle Mat Gebu .
kikikiki..nk tgok ?

*

*

*

*

*

*

*

*


sedapnyer tatau lar same ke x..huhuhu..
tp cik fadh mkn rase sedap je, laju je ulang suap ke mulot..ngeee..
org len xsuka lantak pi la..kikiki

triffle ni cik fadh bt sewaktu hari kakak cik fadh dirisik org 4/12/2011 yg lalu..
kakakaka lawak larrr minah tu . eksaited kemainnn bt tu bt ini . 
dan dan je kan..hohooooo 
(cik fadh pembuli tegar kakak n adik cik fadh dirumah)

nahhh tgok muke sok suci akak cik fadh ni haaa...
cantik kan kan ?



jangan cakap muke cik fadh lg matured dr akak cik fadh !
majuk kangggg..kikiki

tapi an kalo tgok muke adik cik fadh, org akan igt die kakak yg sulung n kakak cik fadh yg bongsu .
cik fadh maintain anak perempuan yg tengah . gagagagaga..
cian adik cik fadh tau .
 (smbil usap2 rambut die. kikiki)

ok lar, alhamdulillah majlis berjalan lancar . kalo dalam plan my sis dorang berdua mgkin ikat 2 tahun .
sebab akak cik fadh masih ade setahun nak abis study . dorg tunang mgkin same majlis abg cik fadh kawen tahun depan . insyaAllah...

perghhh mengagau la cik fadh xkawen2 dok tggu akak cik fadh kawen dulu .
xpe2, kiter ikut je aturan hidup ini kan . da smpai SERU masing2 jalan jer .
tok sah dok pikir cakap2 org kata kawen muda la ape lar..
skang pown tgok mcm da trend perempuan kawen anggaran umur 22-23-24 .
kalau da jodoh, siapa plak bley halang kan kan ?

pray 4 my bro, mysis n pray 4 us ;)


12 comments :

CintaZulaikha said...

hehehhe..betoi tuh dik.dah sampai seru nti, tak sempat tunang kut, dah menikah..lalal~~

cik fadh said...

kikiki..semoga cepat smpai seru..

rara pinkmafia said...

alamak sedap nya nmpk.rara tak buat2 ag trfle ni.ich.

.ciknoey. said...

lepas ni fadh la pulak..
cepat laa sket nti aku dpt mak tiri baru.huuhu

cik fadh said...

sis rara : bole bt tuk husband akak . kali ke-2 fadh bt ni rase mcm senang je plak..hehe

cik fadh said...

cik noey : ko doakan aku murah rezeki n dipertemukan jodoh cecepat ea..t cepat la aku jd mak tiri ko . kiki

PopkoRn said...

lorr... wat pe nak tggu akak cik fadh plak...

skang kan dah ada istilah langkah bendul...

x salah pun....

lalala

cik fadh said...

haaa istilah langkah bendul mmg da wujud lame dar,, di sebalik langkah bndel punyer istilah tu perghhh bankrapp makkk..haha

keabadianchenta said...

nt nikah je trus..cincin satu je xsampi 3..hahahaha

rara pinkmafia said...

cik fadh ada tag lah =)

http://lipslikesugar87.blogspot.com/2011/12/lagu-mengimbas-kenangan-lama.html

cik fadh said...

chenta : haha bole, cincin xya smpai 3, tp syg nk rantai tebal ok !!!! xpown serba berdiri . weuwwwww mampu ker ?

cik fadh said...

kak rara : ok cik fadh cube ;)