Pages

09 January 2012

lekatkan duit bonus ;)


memang da plan awal2 dah nk lekatkan 
bonus hujung tahun kelmarin dengan membeli satu keperluan 
yang boleh menampung segala keperluan yg lain .

survey da dkt 2 3 bulan yg lepas . 
nak belinyer lemariii je tp survey mengalahkan nk beli bnde yg beriban-riban kan .
 nasib cik JM melayan je . die pown kata kalo nk beli something tu biarlah berbaloi n puas hati .
setuju sangat2 ! nak nak cik fadh mmg jenis cerewet skit bab2 membeli ni .
korang yang perempuan pown mesti mcm tu kan ?

so yang jadi pilihan hati adalah :

pekerja tgah pasang memasang..

ikutkan trend skarang ni yg sliding cermin tu kan ?
ade jugak tgok dan minat tp xde laci bawah plak .
cik fadh lebih prefer ade laci dibawah supaya bole letak kain yg berlipat..
lebih banyak compartment lebih berbaloi rasenyer kan kan ?


lagi 1 kualiti kayu tu ?
yang ini lebih tebal n kukuh berbanding yg lg 1 tu . dan cik fadh mmg sukakan warna kayu hitam .
nampak elegence dan klasik skit.. ermm lain org lain citarasenyer kan ?
so pilihan yang ini sangat2 puas hati ;)

 

huuu da siap kemas dan gantung baju . perhatikan tmpt menggantung da mule melendut .
dalam mase 2 3 tahun dr skang, mgkin xkn dpt menampung baju cik fadh lg .

owang pompuan baju kalo xpenoh 2 3 almari pada umur menjangkau 30-an, bukan pompuan sejati namenyer..hahaaa !

so ?

selamat tinggal penggantung baju bujang !


ok perhatikan hanger cik fadh . memang main 2 kaler je ea..jarak antara 1 hanger ke 1 hanger 3cm ok !
gagagagagaga...


13 comments :

myrah said...

3cm ea dek?tunggu lagi beberapa bulan..hehe..lemari akk rsenya mcm da tercium je sume hanger tu..penuh sgt..hihi

mizzkechique said...

brape rege ni?? ngah cari mcm ni gak.. :P

Cikpuan rara said...

banyok nya baju kamu.hehehe.fadh bape tu?mmh cantek lah fadh.suke akk tgk pemegang dye tuh.

cik fadh said...

kakmyrah : haha tu da 2 3 taun keje kan ? t i follow u ;)

cik fadh said...

MK & kak rara : almari ni herge die RM 550 . worth it x ? hehe cntik kan . fadh pown suka tang pemegang die tu..

MadaM LaLa said...

ho yeah..dah beli dah!!!!
santik..mmg elegance kaler tu, knda pun suka!

cik fadh said...

huhu thanx kanda ;)

keabadianchenta said...

pas ni tgk katil lah ye manje.huhuhu
cri kale itam gak tow.... :-)

cik fadh said...

huhu look my chenta ! die yg over tow..kikiki

aTy _faRed~ said...

memang elok kalau duit bonus macam tu beli sesuatu yang nampak..supaye biler habes nanti tak rase sia2..:)
akak tak suker lemari sliding..tak puas tengok baju dari hujung ker hujung..;)

cik fadh said...

hehe akak suka almari bukak2 ea..

Mr.Y and Mrs.D said...

yeay!lps ni aku dtg bole ltak bju dlm almari kau skali.hahaha

cik fadh said...

pang !!!! kakakaka