Pages

03 January 2012

syoknyer hari ini !


wooo woooo woooo..
kejap je dah kene baik melaka balik..osah malehh ea..
e.l lagi agak2 boleh x ?
hihihi jadi manusia jangan tamak boleh x cik fadh ?

ok lar, sat g kiter gerak balik melaka ok . baju2 sumer pown da kemas dah..
paling syok kemas adalah bende alah ni..



comforter, cadar, tuala, telekung sumer da siap basuh wangi2 sampai tahap softlan abis setabung !
huhuhu melampau kau cik fadh !

PUAS HATI weyh dpt basuh barang tebal2 cm ni kat bawah matahari bertatahkan tanah !
kek melako mano nk dpt jemur baju bawah matahari panas..
pepaham yo lar kalo da dok uma pangsa kan..

senyummmmm ; )

bertamabah lagi senyuman bile pagi tadi g bank nak masukkan saving skit..
tgok ramainyer org..pe lar ramai sgt org,,org tuaaaa je plak tu..nak kata duit pencen masuk
apo plakkkk, awal bulan lagi ni ha..

pung pang pung panggg...
tgok buku ASB, perghhhhh dividen masuk lah !
ptot la kemain ramai org smpai jenuh tapak kaki ni berdiri !

senyummmmmmmmmmmmmmmm lagi ;)

alhamdulilah berkat disiplin menyimpan dapat la merasa skit dividen ASB tu..
sape nak bagi kan ?



5 comments :

PopkoRn said...

nnti boleh la blanje korn...

hihihi

.ciknoey. said...

untung laaaaa ...

cik fadh said...

bollehhhhhhh !

Cikpuan rara said...

dividen rara ntah bape sen lah dpt agaknya. =(

cik fadh said...

hehe da pakai duit tuk kawen kan . xpe dividen sebagai isteri lg banyak manfaatnyer..