Pages

01 February 2012

Burj Khalifa v.s Roti Tisu


kalo manis da tentulah puncanyer gula kan ?
perlu ke nk terangkan lagi tajuk 

"addicted makanan manis gula ?"

sengal !
so tukau tajuk len..bru gempak + keyword tuuuuuu..huuuu

sebenarnye xsemua makanan manis cik fadh gemar a.k.a suka atau addicted bebenor cth : lauk kelantan yg manis2 tu, adoiiii xley layan tekak wa ni . tu bukan manis, tu maduuu !

bile suka bende2 manis ni risau gak takot2 dpt kencing manis ke hape an .
memandangkan keturunan cik fadh lom ade yg dpt penyakit kencing manis ni
takot2 plak cik fadh ni jd pencetus sejarah kencing manis keluarga karang . ksian keturunan cik fadh nnt .
sob sob sob . tapi nk buat cemane, dah suke . so pandai2 la bilas balik dengan air putih 2 3 litre ..

ekcelli nk cter pasal roti tisu je, dah merepek ke lain plak . hey pompuan nih !

ni ha nk ckp, cik fadh suke bebenau layan roti tisu ni sbb die MANIS . hihi so ade kene ngena la ngan ape cik fadh merapikkan kt atas tu an ?


kalo g kedai mamak mesti order 

"uncle, roti tisu ada ? sy nak gula lebih, roti mst design burj khalifa hokey !"

tapi bile dapat roti die mesti rendah cenggini jeee..
stress hakuuu !


cik fadh nak cenggini kalo boleh !

ni bru burj khalifah !!!









kalo cenggini plak

macam sotong terdampar je ! geli plak nak makan..

setakat ni kalo nk makan roti tisu kt melaka blom jumpa lg sebabnyer
dok melaka ni, cik fadh pndang kedai mamak je, mst loya semacam tekak ni .
chemistry ngan mamak kt melaka ni lom ade agaknyer .

so mamak kt negeri lain jugak cik fadh selera . hihiii..

so kalo ade sesape dok melaka yg tau port best layan mamak roti tisu burj khalifah sila rojer cik fadh yer .
pasti SINGGAH ! ngeeee..

area k.l pown boleeee..mane tau ngidam ke nnt, akan ku gagahi cik JM ke KOLUMPO ! agagaga..


u maaaannnyak manis mamak, rase nak makan2 u jugak !



nota : cik fadh xde idea, entry ni ok la kan ?


15 comments :

♥ Elin ♥ said...

x tau mana mamak melaka yg sodappp...

bukit beruang ada...tp try le..

cik fadh said...

kak elin : still kembang tekak la dgn mamak kt bukit beruang tu . hihi..

♥ Elin ♥ said...

hahahahhah sama lah!!

ntah mamak mana lah kan..

cik fadh said...

ermm xpe la, mamak negeri len je la nampaknyer..hahaha

Cikpuan rara said...

kenyang ke fadh mkn roti tisu ni.akk tgk cm xpuas je.sbb nipis kan.

cik fadh said...

haha kenyang xkenyang belakang cter kak, jnji manis . fadh sukaaaaa ! hihi

leya said...

haha mlampau ar smpai nk mcm burj kalifa kn..roti boom pn manis gk cuma tebal skit kn

Popkorn said...

amboi... nak tinggi2 ajer...
korn suke roti tisu + susu lebih.. baru sodap di makan.....

Asmara said...

rasa baru 3x mkn roti nih. hihi.. kesiankan.. ;D

cik fadh said...

leya :skang kt opis, menu utama cik fadh mmg roti bom sbb kt sini ade cafe org melayu bt roti bom..hihi

cik fadh said...

korn : lom penah jmpe roti tisu letak susu . adoiii ni yg lg ngidam ni..

cik fadh said...

kak asmara : huhu akak belajar la bt, mst org jepun jakun nnt..

aTy _faRed~ said...

sejak pegnan..suker sangat makan bende manis..!! [tak elok tuk org pegnan] -tak penah makan roti tisu tinggi2 macam tu..teringin pulak nak cube..:)

acheeqa farhana said...

kurangkan mnis dalam makanan,tmbhkan manis dlm snyuman..eceh,macam iklan pulak..hehehe

cik fadh said...

kak aty : kalo pegnan kan, ape yg suke dimakan tu truskan jer..natural tuk ibu pegnan dan mgkin baik tuk baby..hihi

acheeqa : haha btol !