Pages

06 February 2012

holiday ;)


hai korang ;)
tau lar ramai cuti hr ni kan ? kuar berjalan letewww ! jeles .
kt dashboard xramai pon yg update blog . xbest nk blogwalking hr ni . ergh !

xpe la, cik fadh pown da puas cuti dah mggu ni  *ayat sedapkan hati
btol, da puas dah bercuti, hr ni keje kemain semangat . kakakaka sekali lg nk sedapkan hati..

xcaye plak, jom tgok gambau !

Ancasa All Suite Resort & Spa Port Dickson

dah 3 tahun berturut-turut mst ada gathering family lepak kt sini .
sebab facilities die best kot n selesa . 

datin riadah malam ngan baju kelawar je . die kate
 "eh mahal tau omak boli ni!"
erk !

ok cik fadh paling tua dari kalangan anak2 buah yg merendamkan diri .
ish3, masih xnak kalah ngan anak2 buah . nk jugak buat kuak kupu-kupu .

they call me "kak nana" . sweet x ? kakakakaka...

tuan tuan !

semakin hari semakin rase di pam pam .
cara tuk slim, makan n makan lagi .

-__________________-

opss lupe nk share, jumaat till sabtu berada di Kuala Lumpur
beri komitmen kepada biz ;)

gaya over kan ?

senyum over kan ?

ok tuk cerite pasal biz, terlalu banyak tanggapan negatif yg cik fadh terima .
sebelum tanggapan negatif tu diberikan, cik fadh da pown kaji selidik sedalam-dalamnyer sebelum mengambil risiko tuk join biz ni . insyaAllah, segala yg negatif telah terjawab mengapa, kenapa dan sebagainyer..
cik fadh berusaha, doa dan tawakal . segala-galanye terserah pada takdir Allah s.w.t .
ape yg cik fadh perlukan adalah sokongan dan doa kalian .
cik fadh xkn teragak2 untuk berkongsi dengan kalian semua jika ape yg cik fadh buat nnt membuahkan kejayaan . tapi sekiranya tidak berjaya, masih ade jalan penyelamatnya, insyaAllah..




ok dat's all . Selamat Menyambut Thaipusam pade yg bercuti tu .
korang pg batu caves x ? hihi 


15 comments :

zulhilmi tempoyak said...

ce tnye pendapat org pngalaman ke.. mayb dorang ad idea lain.. :)

cik fadh said...

zul : ermm dah, bnyak da tnye pndapat org sebelom nih . da join powm masih tnye tuk tau kesahihan ape yg mereka smpaikan dgn kenyataan yg org pernah alami . semua cik fadh da dpt jawapan yg memuaskan hati . insyaAllah ;)

msredcheesecake said...

good luck yea ... semuga biz nya berjalan separti yg dirancang....

cik fadh said...

tq msred :)

MadaM LaLa said...

manyiak syiok ooo.....bercuti...

cik fadh said...

huhu u an shopping, lg syiokkk !

keabadianchenta said...

lawa sluar yg pkai wktu ma pakai bju kelawa tu ye..huhuu..tergugat iman..miahahahaha

Popkorn said...

korn teringin gak nak join biz nie.. da rmai membe suggest kan.. tp korn rase cm xde bakat la dlm biz nie... huhu

cik fadh said...

chenta : haha kata holiday, pakaian santai je lah kan..kiki

perli ea, dush !!!

cik fadh said...

korn : ermm bakat boleh dipupuk..insyaAllah . fadh pown xde bakat, tp nk ubah hidup kene berani amik risiko..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

bestnyer gi jejln
hamboiii pose curlastt sangat dah gaya mcm model la...slim jer auwwww

cik fadh said...

sis lady : slim katenyer..hihi perli ni kak . fadh ni bulat kak oiiii..

wahida said...

pernah check in situ jugak..mmg best..tapi yg tak bestnya, ada sorang anak staf kena sampuk kat sana..huhu...

cer citer biz apa ko buat ni nok?

cik fadh said...

ish yke ke kak ? bahaya nih..ye la, da dkt ngan laut ni jembalang laut plak kemain ramai kan..hihih..

alahh nnt2 la kak fadh cter biz tu, sbb lom nmpak hasilnyer . skang bru nk mendaki..hihi..

juz pray 4 me ye ;)

.ciknoey. said...

beli baju baru terus pakai..
huntunggg laaa ... :D