Pages

03 February 2012

Nafsu Perempuan !


ruangan chat cik fadh mempunyai meseg daripada Puan Rara

"budak kecik.update 40kali sehari,baru blogger sejati taw.hehehe."

maka cik fadh gagah jugak hupdate ni . kebetulan gegurl da baikk dengan sendirinyer . da boleh transfer gambar ke PC dengan tibe-tibe . alhamdulillah...

seolah-olah terpukau dengan ajakan mak buyong a.k.a kak etty dan madam lala
so ke Jusco lah kami bertiga ditemani syaitonnnnnirajimmm .

"sebab masing2 takot nak keluar, takot duit habis, dan dan keluar jugak akhirnyaaaa !"
keje syaitonnnn la tu kan ? hihi

dengan bekalan iman didada maka masuklah kami .
semasuk-masuk (again)


semua berpecah tiba2 . ni lah pompuan, dalam tolak2, mengagau gak mata bile da masuk jusco tu .

hasil dr cik fadh :

keperluan, bukan kehendak

kehendak !


dan satu item sensored tapi itu keperluan . hihi .


so, kesimpulannyer : kalo namenyer pompuan, bawak ke mane pown walau pown kedekut tetap jugak nk kuar duit walaupun 2 3 hengggetttt !

beware !

dak madam lala tu ha, dalam xnak2 kuaw
da kua sempat jugak beli lip gloss maybeline . pe cer kanda ?


5 comments :

mizzkechique said...

cantek kasut!!!

cik fadh said...

wowww ! huhu

laskar pelangi said...

amboi2.shopping sakan nampak yeee

zulhilmi tempoyak said...

pergh.... mcm2...

bgos2...

len kali nk g mmbeli gtau la na..;p

aTy _faRed~ said...

tetibe rase nak beli kasut..nangis dah berape bulan tak beli..sebab kaki dah kembang..:(