Pages

04 April 2012

perasaan ini sukar ditafsirkan !


mungkin kesihatan agak terganggu

badan tak cukup rehat
minda xcukup cergas
mata xcukop segar
hati xcukup ada

adalah penyumbang kepada perasaan bercampur baur ini
serius mood untuk minggu ni memang jarang diperolehi

aku nak ape sebenarnyer ???

aku tak tau ape yang aku inginkan smpai rase jiwa btol2 memberontak !
monolog dengan diri sendiri sudah dikatakan hampir setiap saat
xterluah dimulut, hanya terluah dihati..

diam itu lebih baik tapi hasilnyer SAKITTTT..

berhadapan pulak dengan orang keliling yang kadang sering melukakan hati
orang yang kiter sayang pown kadang terlepas pandang melukakan hati tanpa disedari
sungguh sungguh rasa kecewa 



aku inginkan sesuatu yang baru, sesuatu yang berbeza dari ape yang aku lalui sekarang
sesuatu yang menggembirakan, sesuatu yang membahagiakan..

bolehkah ?


9 comments :

mizzkechique said...

bykkn bersabar..

teratak hati said...

hidup byk dugaan..ada suka,duka..

teratak hati said...

hidup byk dugaan..ada suka,duka..

keabadianchenta said...

same itu lah yg oley dikata an..

CintaZulaikha said...

hidup sapa ajerlah yg tak dilanda dugaan..hummm

.ciknoey. said...

jarang aku tgk entry kau beremosi..
ko da period lum nie?
kdg2 sbb hormon sume x kne...

msredcheesecake said...

bahagia itu kita kena usaha cari...

Cikpuan rara said...

mmg kadang2 kite mcm tu.but no worries,minggu depan ok kot.hehe

cik fadh said...

thanx all ;) btol kate kak rara, mggu ni da hepi balik..hihi