Pages

26 November 2013

Secara rasminya diumumkannnnnn...


Hye, lately ni semangat preparation kawen da mai, mmg rajin lah update blog ni..hihi..tp nk bgtau la dulu bab penting ni yang bt fadh runsing tuk kawen dulu-dulu..cer bace entry dilema kawen ni dulu supaya fadh xyah terang panjang2 lagi dah..haha bnyak dulu !

So sekarang, kata putus dan diambil oleh keluarga fadh. Nak tak nak, suka atau tak suka, kawen  atau tak kawen mmg kami akan tetap kawen 2 couples on the same date ;(

Yeahhhhh ! aku suka? aku xsuka tapi lately ni aku malas nk fikir sgt pasal perbezaan ape orang nk kata time aku kawen nnt..aku ketepikan semua pemikiran negatif aku dan aku cuba tukarkan kepada pemikiran yang positif shja..susah, tp aku cuba.  Dan aku rase much better aku tak tangguhkan lagi wedding aku sbb musabab yang paling utama selepas berlaku dugaan yang maha hebat 2 bulan yang lalu..bukan xbole tempuh dugaan tu, dah berlalu dah pown, tp kalo tangguh2 lagi aku takut dugaan lain lak dtg nnt..lagi pown akad nikah tu hukumnya wajib, majlis tu sunat muakad..so lepaskan yang wajib dlu..sunat muakad tu kite raikan shja..pndangan orang kite letak tepi..yang wajib nikah..gituuu....sobsss..eh positif poisitf !!

So, akak fadh akan nikah lepas solat jumaat hari yang sama jgak lepas ishak aku nikah dan terus majlis berinai..esoknya adalah majlis resepsi dirumah kami..dan seriuosly perkara pertama aku nmpak baiknya majlis bersama ni, aku dapat jimat hampir 6K untuk catering..tu belom bab2 penting yang lain lagi mcm doorgift n so on...yuhuuuuu (cube positifkan dri ni..sila support!). Tapi untuk bridal, OP mmg xshare la..sume lain2 supaya xkelam kabut nnt..

Now fokus pada belajawan kawen dlu..semoga dipermudahkan segala urusan..ouh ya, tuk wedding kali ni, mak xsempat nk DIY DIY nih sbb mase agak suntuk dah, cer tgok ticker kt atas tu, cuak x kalo korang bru sedar nk buat preparation??? hahaha..sangat sedih ! doakan fadh okeh !

tata !


8 comments :

Yna said...

pikir positif cik fadh..kita pun kena kawen serentak..tp belah laki..adik pompuan en tunang nak kawen sekali..mula-mula memang bengang ya amat kot smpi gaduh2 pikir tamau kawen lg tu..tp last2 redha jela..malas nak pikir panjang2..nnt deme kawen, i plak tak kawen sbb tak nak majlis sekali..
tp still hati org pompuan ni kan..mulut kata lain, hati lain..tp still cuba utk redha jela..wah, pjg comment..hehe..
gud luck..=)

cik fadh said...

yna : in syaAllah yna..kite cube bt yang terbaik dan cube communicate secara baik2..mst majlis berlangsung dgn aman..hehe..positifkan diri je ni..huhu

cintabella said...

cik fadh: gud luck dugaan nak kawen semua tu..yg penting u will look gojes on that day :)

cik mah said...

Moga semuanya dipermudahkan...ade hikmah sebaliknya kan...n bnyk le save ....gud luck dear...

cik fadh said...

cintabella : hopefully dear ! tq !!!

cik fadh said...

cik mah : tq mommy ;)

orench ladee said...

cik fadh april ye? sy may..pun xbuat ape2 lg ni..kt geng! hehe..psl kwen serentak tu, moge dipermudahkan ye..tertulis wedding cik fadh mcm tu msti ade hikmah kn..saba ye ('',)

EZAN IDMA said...

yeah positif dan forsure ada himahnye kann