Pages

16 April 2014

Teaser "Majlis Perkahwinan" skit ;) #famalweds

Assalamualaikum wrt. wbt.

Alhamdulillah dah 14 hari bergelar isteri dan da masuk hari ke-2 masuk kerja lepas cuti kawen dr 28/3/2014 sehingga 15/4/2014 . Bukan main lame lagi kan?? haha bukan standard ke orang cuti kawen 2 minggu..kiki..tu pown cuti 1 week lps kawen ade 2-3 hari laki bini termenung kt rumah mak tatau nk bt pe..malam baru merayau uma pkcik makcik sbb mak ayah ade..hari siang dorang keje, kitorg laki bini main2 mata je le..haha..

Cik fadh bersyukur sgt2 sbb segala preparation wedding berjalan lancar licin dan sgt2 dipermudahkan..syukur yang xterhingga..sblom wedding hr tu bukan main takot jd bridezilla kan, tp alhamdulillah dari sebelum majlis pernikahan sehingga selesai majlis rumah lelaki cik fadh rase perjalanannya dipermudahkan..cma ade 1 insiden je yg bt rase ssh hati skit sbb mase hari majlis nikah kakak fadh, hujan lebat sgt beserta angin kuat smpai tiang2 pelamin sume jatuh..lebih tepat pelamin rosak teruk..itu je la masalah besar yg kene hadap tp xtggu lame, WP btolkan semula trus cantik sperti sediakala..cma basah2 skit la kerusi dan tirai...xpe jnji semua jadi cantik balik..hehe

Ni kasi review gambar skit tuk blogger2 yg kenal cik fadh o tuk b2b yg sedang menghitung hari debaran..hihi..sape ade FB dan IG fadh cmfirm2 dah tgok sume gmbr dah..gmbr pown xbrape bnyak lg..ni yg OP upload2 kt FB je cik fadh save dlu..

Majlis Pernikahan kami..
malammmm itu cik fadh sah bergelar isteri kepada cik JM dgn lafaz kali ke-2 yg lebih afdal..sbb lafaz pertama dah ok tp bukan main lajuuuuuu laie..kadi suh repeat laie..haha

Persiapan majlis resepsi..jatuh cinta sgt dgn setup meja makan pengantin..tq Fadillah Irfan catering..korang mmg superb dr dulu lagi !

Pelamin Sanding..tq kak aini gemalai anggun..suka sgt !

Pelamin Nikah


jatuh cinta sgt dgn dress nih..

Inai daun + inai tiub rani ;)

Majlis bertandang sebelah suami, cik fadh pakai songket ijoooo ;)

aummm iomss suami skit..geram ! bahahaha..

okeh tu je setakat ni..percaya ckp cik fadh, selagi OP xbg gmbr lg nnt selagi tu la bkn men payah nk bt review kawin..percayalahhhhhh sbb nk review skit2 pown sume gmbrnye xdok..mmg time majlis HP ku lantingkan ntah kemane2..xde menyempatnye amik2 gmbor persiapan ke ape..sume harapkan pd OP tuk amik gmbr itu ini hntaran sume..hehe tq sgt2 team AmirNaufal, fiq dan irfan..siyesss wa xnyesal amik lu olang..bersungguh2 bt kerja..berpeluh2 pown ttp beriye2 bt keje..free styleee skit ! klik2 smbil amir bt gaya melentik badan amik gmbr kitorg..mahal oiii...fiq pown xnak kalah lentik die..haha..tq guys !



tata~ lambaiann seorang isterii..ecehhhh !